اخبار فناوری

کالبد شکافی گلکسی A14 سامسونگ امتیاز قابل تعمیر بالای آن را نشان می دهد

گوشی های ارزان قیمت سری گلکسی A1x یکی از پرفروش ترین محصولات سامسونگ هستند. برای کاربرانی که یک گوشی مقرون به صرفه خریداری می کنند، معمولا دوام دستگاه برایشان بسیار مهم است. این آخرین گوشی است سری گلکسی A14 و فیلم کالبد شکافی آن منتشر شده است. کالبد شکافی گلکسی A14 سامسونگ امتیاز بالا نشان دهنده قابلیت تعمیر آن است.

کالبد شکافی گلکسی A14

گلکسی A14

گلکسی A14

برخی از خریداران گلکسی A14 ممکن است ظاهر نسبتا ساده و رویکرد طراحی کلی سامسونگ گلکسی A14 5G را برای محصولات برتر این برند دوست داشته باشند (مخصوصاً وقتی صحبت از دوربین های سه گانه پشتی آن می شود). با توجه به کالبد شکافی منتشر شده از این دستگاه، باید گفت که احتمالاً حتی تعمیرکاران نیز قدردان این دستگاه خواهند بود.

کالبد شکافی گلکسی A14 توسط PBKReviews انجام شده و نشان می دهد که به راحتی قابل تعمیر است. نه تنها به لطف قاب پشتی پلاستیکی آن به راحتی باز می شود، بلکه به نظر می رسد سامسونگ از رویه ای که اغلب به دلیل اختلال در توانایی تعویض قطعات در گوشی های هوشمندش مورد انتقاد قرار می گیرد، فاصله گرفته است.

سازندگان اغلب از چسب‌ها برای نصب باتری‌ها در تلفن‌های همراه استفاده می‌کنند که تعویض آن‌ها را بدون خطر آسیب‌دیدگی دشوار می‌کند. با این حال، گلکسی A14 دارای یک برچسب برای حذف چسب باتری است.

علاوه بر این، طراحی گلکسی A14 در صورتی است که برخی از قطعات مانند ماژول دوربین عقب نیازی به باز کردن کامل دستگاه برای تعمیر ندارند، اما باز شدن صفحه نمایش 90 هرتزی ضروری است.

نظر شما در مورد ضریب تعمیرپذیری موبایل چیست؟ این چه تاثیری بر خرید شما دارد؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا