اخبار فناوری

پیکسل فولد در یک ویدیو رصد شد: نگاه گوگل به گوشی تاشو

به نظر می‌رسد که گوشی تاشو گوگل بیش از هر زمان دیگری به معرفی نزدیک است. به تازگی پیکسل فولد در یک ویدیو رصد شده که به ما نمایی از نگاه گوگل به گوشی تاشو را می‌دهد.

پیکسل فولد

اینطور که در ویدیو زیر مشخص است، برخلاف دیگر گوشی‌های تاشو موجود در بازار این دستگاه کاملا صاف و بدون هیچ چروگی تا می‌شود. البته هنگامی که دستگاه باز است صفحه نمایش بزرگ داخلی آن با حاشیه‌های قابل توجه در هر طرف نمایان است. دوربین سلفی روی لبه سمت راست نمایشگر قرار خواهد داشت.

 

 

با این ویدیو، رندرها و گزارش‌هایی که طی ماه‌های اخیر منتشر شده بود تایید می‌شوند. گوشه‌های گرد و نوار دوربین پشتی که با طراحی فعلی پیکسل‌های گوگل در یک راستا است از جمله المان‌های طراحی آن است. همچنین ظاهر لولا در بخش پایینی دستگاه جالب توجه است.

این ویدئو نشان می‌دهد که دستگاه موجود ممکن است محصول نهایی باشد که ماه آینده در رویداد Google I/O 2023 عرضه خواهد شد.

با رقابت Pixel Fold در مقابل بهترین گوشی‌های هوشمند تاشو در بازار می‌توان گفت که جذابیت این دسته محصولات بیشتر خواهد شد. در گزارش‌های اخیر قیمت حدود ۱۸۰۰ دلاری را برای گوشی تاشو گوگل شنیدیم که انتظارات را بالاتر هم می‌برد.

پیکسل فولد

پیکسل فولد

نظر شما چیست؟ فکر می کنید با پیوستن گوگل به تولیدکنندگان گوشی‌های تاشو باید آینده روشنی در این دسته نسبتا نوظهور ببینیم؟ با عرضه خانواده گلکسی Z 5 سامسونگ گوشی‌های تاشوی تجاری به بیش از نیم دهه سابقه خواهند رسید اما هنوز اپل به این بازار ورود نکرده است.

آیا این تصویر متعلق‌به پیکسل فولد در دنیای واقعی است؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/04/22/%D9%BE%DB%8C%DA%A9%D8%B3%D9%84-%D9%81%D9%88%D9%84%D8%AF-%D8%AF%D8%B1-%DB%8C%DA%A9-%D9%88%DB%8C%D8%AF%DB%8C%D9%88-%D8%B1%D8%B5%D8%AF-%D8%B4%D8%AF-%D9%86%DA%AF%D8%A7%D9%87-%DA%AF%D9%88%DA%AF%D9%84/

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا