اخبار فناوری

پیش فروش انقلابی سری گلکسی اس 23 سامسونگ در منزل

اگر بخواهیم سری گلکسی اس 23 را با سری گلکسی اس 22 مقایسه کنیم، تفاوت قابل توجهی وجود ندارد. البته طراحی مدل های پایه و بالاتر تغییر کرده و مدل اولترا اکنون دارای دوربین 200 مگاپیکسلی است، اما ارتقای قابل توجهی در اینجا صورت نگرفته است. این برای کره ای ها چندان مهم به نظر نمی رسد، زیرا سری گلکسی اس 23 سامسونگ شاهد پیش فروش رکورددار در بازار داخلی این شرکت بود.

سامسونگ با پیش فروش سری گلکسی S23 در کره رکورد جدیدی را به نام خود ثبت کرد

سامسونگ پس از معرفی سری گلکسی اس 23، پیش فروش آن را آغاز کرد. همانطور که آمار نشان می دهد، استقبال مصرف کنندگان از بازار کره جنوبی بسیار بالا بوده است. به گفته منابع محلی، پیش فروش 1.09 میلیون دستگاه برای کل سری گلکسی S23 ثبت شده است. این بیش از 7 درصد بیشتر از پیش فروش گلکسی اس 22 در سال گذشته بود.

این همچنین بالاترین نرخ پیش فروش ثبت شده برای سری گلکسی اس در یک کشور آسیایی است. البته بد نیست یادآوری کنیم که خانواده گلکسی نوت 10 با تقریبا 1.4 میلیون پیش فروش در تابستان 2018 رکورد بالاتری از خود به جای گذاشت.

سری گلکسی اس 23

سری گلکسی اس 23

رسانه های کره ای گزارش می دهند که 60 درصد از کل سفارش ها مربوط به مدل گلکسی اس 23 اولترا است. مدل پایه گلکسی اس 23 24 درصد و گلکسی اس 23 پلاس با حدود 15 درصد کمترین سهم را به خود اختصاص داده است. اختلاف تا 100% به دلیل رندر شدن درصدهای تبلیغ شده بود.

در مقایسه، پیش فروش سری گلکسی زد فلیپ 4 و گلکسی زد فولد 4 در تابستان گذشته از مرز میلیون ها نفر عبور نکرد.

نطر شما چی هست؟ آیا فکر می کنید این امر می تواند سامسونگ را امیدوار کند و فروش بهتری برای گلکسی S23 در سال 2023 داشته باشد؟ شاید یکی از دلایل این استقبال را بتوان ارائه نسخه های اگزینوس پرچمداران سری گلکسی اس سامسونگ در کره دانست و اکنون سری گلکسی اس 23 نیز با تراشه کوالکام در این بازار ارائه می شود.

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا