اخبار فناوری

پژو پارس دی لایت + رینگ آلومینیومی جدید را ببینید

طبق استانداردهای جدید، خودروهای جدید باید به DayLight مجهز شوند. در همین راستا ایران خودرو تصمیم گرفته تا خودروهای قدیمی خود مانند پژو پارس و رانا را به این چراغ مجهز کند. در این مطلب چراغ روز پژو پارس را با هم می بینیم. علاوه بر این، این پژو پارس حاضر در خط تولید ایران خودرو دارای رینگ های آلومینیومی جدید است.

دی لایت پژو پارس

در محصولات جدید تولیدی ایران خودرو، چراغ روز را مشاهده می کنید. به عنوان مثال دنا (پلاس یا ساده)، تارا، پژو 207 و سورن پلاس از جمله محصولاتی هستند که نور روز دارند.

بعد از توقف تولید پژو 206 اکنون پژو پارس و رانا بدون نور روز هستند. چراغ جلوی رانا پلاس با اینکه ابرویی دارد اما نور روز محسوب نمی شود.

متاسفانه روابط عمومی یا تیم تبلیغاتی ایران خودرو عملکرد خوبی ندارد و ابتدا تصاویر به صورت غیر رسمی منتشر می شود. به تازگی 3 تصویر از پژو پارس های مختلف در خط تولید ایران خودرو ارائه شده است که به چراغ روز این محصول اشاره دارد. نوری که احتمالا در رانا پلاس هم همینطور است.

کالکشن مه شکن پژو پارس ایران خودرو و دی لاین

کالکشن مه شکن پژو پارس ایران خودرو و دی لاین

همانطور که در عکس بالا مشاهده می کنید، دی لایت پژو پارس هم اکنون در همان قاب چراغ مه شکن قدیمی قرار گرفته است. طراحی کلی به این صورت است که یک طرح L شکل (خوابیده) برای چراغ روشنایی روز در نظر گرفته شده و چراغ مه شکن در قاب کوچکتری قرار می گیرد.

همچنین رینگ آلومینیومی جدید پژو پارس در این عکس قابل مشاهده است. با توجه به رنگ مشکی داخل کاسه نورانی، باید گفت که این دستگاه پژو پارس سفارشی است. البته مشخص نیست که همه محصولات با رینگ یکسان عرضه شوند یا مثل قبل همه چیز به شانس شما (!) بستگی دارد.

هنگامی که فقط نور روز روشن است، مانند تصویر اول در این مقاله به نظر می رسد. اگر چراغ های مه شکن را در شرایط مه روشن کنید، این مجموعه به صورت زیر خواهد بود:

چراغ روز و مه شکن پژو پارس همزمان روشن است

چراغ روز و مه شکن پژو پارس همزمان روشن است

تغییر دیگری که برای اولین بار در اکثر محصولات ایران خودرو رخ خواهد داد، تغییر است نور موقعیت یا نور موقعیت شرق. این بدان معناست که چراغ های عقب در طول روز روشن خواهند بود. متأسفانه هنوز تصویری از این بخش ارائه نشده است تا ببینیم آیا تغییر نور وجود دارد یا فقط در طول روز روشن می شود. البته برای عملکرد بصری بهتر باید از LED استفاده کرد، اما هنوز چیزی مشخص نیست.

نطر شما چی هست؟ آیا این طرح درخشان را برای محصول باستانی و جاودانه ایران خودرو می پسندید؟

مشاهده پست دی لایت پژو پارس + رینگ آلومینیومی جدید اولین بار در مایفون مگ پدیدار شد.

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا