اخبار فناوری

پنل جلویی آیفون 15 پرو قاب نمایشگر باریک آن را نشان می دهد

در حالی که هنوز حدود شش ماه تا معرفی رسمی سریال باقی مانده است اپل آیفون 15 هنوز هم ظاهرا امروز تصاویر منتسب به دال شیشه ای قسمت جلوی مدل پرو این گوشی در وب منتشر شده است که حاکی از ضخامت بسیار نازک حاشیه صفحه نمایش آن است که در شایعات قبلی به آن اشاره شد.

پنل جلویی آیفون 15 پرو

همانطور که قبلا ذکر شد، به نظر می رسد تصاویر آنها تایید می کنند که آیفون 15 پرو و ​​آیفون 15 پرو مکس حاشیه های نازک تری در اطراف صفحه نمایش نسبت به مدل های قبلی خود خواهند داشت. اما به نظر می رسد که این مورد در مورد آیفون 15 و آیفون 15 پلاس صدق نمی کند و هر دوی این دستگاه ها تنها از سوراخ کپسول برای نمایشگر استفاده خواهند کرد. حاشیه‌های چهار مدل آیفون 15 نیز مانند سری آیفون 11 باید در لبه‌ها کمی خمیده باشند.

علاوه بر این، به نظر می رسد این تصاویر تأیید می کند که جزیره پویا به هر چهار مدل آیفون 15 گسترش خواهد یافت. که در واقع به معنای پایان بریدگی بدنام اپل است. Dynamic Island در حال حاضر فقط به مدل های آیفون 14 پرو محدود شده است.

پنل جلویی آیفون 15 پرو

پنل جلویی آیفون 15 پرو

از این تصاویر به نظر می رسد که پنل سمت چپ برای آیفون 15 پرو است صفحه نمایش 6.1 اینچی و جزیره ای پویا با حاشیه های نازک تر از آیفون 14 پرو دارد.

پانل میانی نیز به وضوح بزرگترین در بین این سه است. یعنی احتمالا این قاب مربوط به شیشه جلویی آیفون 15 پرو مکس خواهد بود دارای همان جزیره پویا در بالا است و صفحه نمایش بزرگتر تاکید بیشتری بر حاشیه های نازکتر دارد.

با حاشیه‌های نازک‌تر در اطراف صفحه‌نمایش، مدل‌های آیفون 15 پرو می‌توانند شبیه اپل واچ سری 7 و سری 8 باشند. شایعات حاکی از آن است که مدل‌های پرو به جای فولاد ضد زنگ، دارای حاشیه‌های تیتانیومی و دکمه‌های تنظیم صدا هستند. دکمه های ولوم و پاور که با فشار دادن به صورت غیر مکانیکی عمل می کنند.

طبق معمول، اپل قرار است خط بعدی محصولات آیفون خود را در ماه سپتامبر معرفی کند.

نظر شما در مورد قسمت جلویی آیفون 15 پرو چیست؟



محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا