اخبار فناوری

پخش در Windows ١١ ممکن است تحت تأثیر تنظیمات پیش فرض قرار گیرد

Windows است از بسیاری جهات به روز رسانی جالبی است. یکی از ویژگیهای عالی آن رایگان بودن تغییر سیستم عامل است. بسیاری از مردم از رایانه های شخصی خود برای انجام بازی های ویدئویی استفاده می کنند. اما ظاهراً پخش ویندوز ١١ از قدرت سخت افزاری قبلی استفاده نمی کند.

بازی در ویندوز 2 تحت تأثیر تنظیمات پیش فرض سیستم عامل قرار می گیرد

نمایش پیش نمایش ویندوز، چندی پیش رسید و آماده بارگیری است. بسیاری آن را تجربه کرده اند.

پیش نمایش رسمی ویندوز 11 برای بارگیری در دسترس است

شهر گیز چینبا وجود ادعای مایکروسافت مبنی بر اینکه بودن ویندوز برای گیمرها عالی است ، باید بگوییم که چنین نیست. گیمرها باید به تنظیمات پیش فرض این نسل از ویندوز توجه کنند. اینها ویژگی های امنیتی جدید ویندوز 7. هستند به طوری که عملکرد دستگاه در بازیها تا 25 درصد نسبت به قبل کاهش یافته است! این مسئله مربوط به یک ویژگی امنیتی مجازی به نام VBS است. این ویژگی در ویندوز نیز موجود بود.

این نرم افزار وظیفه شبیه سازی مجازی سخت افزار و نرم افزار دستگاه شما را بر عهده دارد. در نتیجه امنیت سیستم افزایش می یابد. اساساً این ویژگی فضایی جدا از سیستم اصلی ایجاد می کند تا از ورود بدافزار جلوگیری کند. اما ابتدا اجازه دهید توضیحات مایکروسافت در مورد VBS را بررسی کنیم:

ویژگی VBS از توابع شبیه سازی سخت افزاری و نرم افزاری مجازی برای ایجاد و جداسازی یک منطقه امن برای محافظت از دستگاه استفاده می کند. ویندوز می تواند از این حالت محافظت شده مجازی به عنوان راه حلی برای مقابله با آسیب پذیری ها استفاده کند. علاوه بر این ، سیستم به طور قابل توجهی در برابر آسیب پذیری ها و سوء استفاده از بدافزارها محافظت می شود. “

لازم به ذکر است که این ویژگی در درجه اول برای مشتریان مایکروسافت در دسترس است. اما دقیقاً در مورد چه چیزی صحبت می کنیم؟ خوب ، اگر از Windows ١٠ به Windows مهاجرت می کنید ، دیگر جای نگرانی نیست. زیرا سیستم شما هنوز از نسخه قدیمی VBS استفاده می کند. مسئله ای که ما در مورد آن صحبت می کنیم مربوط به دستگاه هایی است که با ویندوز عرضه می شوند. به صورت پیش فرض. هنگامی که مایکروسافت حدود 2 ماه پیش از ویژگی PC Health Check خود با Windows Insiders حدود رونمایی کرد ، در مورد ویژگی های امنیتی جدید در ویندوز نیز صحبت کرد. علاوه بر توضیح تراشه TPM 2.0 ، ردموندی ها در مورد VBS نیز صحبت کردند:

به عنوان بخشی از مشارکت ما با OEM ها و تولید کنندگان نیمه هادی ، ما قابلیت VBS و HVCI را در اکثر رایانه های فعال جدید فعال می کنیم. ما به دنبال گسترش سیستم VBS تا حد ممکن در آینده نزدیک هستیم.

طبق این کنفرانس مایکروسافت ، نویسندگان PC Gamer بازی های مختلف را در Windows ١١ با VBS فعال و غیرفعال آزمایش کردند. تفاوت در عملکرد بازی بین Windows ١١ و VBS آشکار است. در میان بازی های مورد آزمایش ، Farcry New Dawn کوچکترین افت را ثبت کرد. افت عملکرد در این بازی حدود 5 درصد بود. در همین حال ، Horizon Zero Dawn ، Metro Exodus و Tomb Rider به ترتیب 15 ، 24 و 4 درصد کاهش یافته اند. اما باید توجه داشت که نتایج یکی از آزمایش های 3D Mark افت عملکرد را 5 درصد نشان داد.

بازی در ویندوز

دزد قبر

موضوع عملکرد ضعیف هنگام پخش ویندوز 2 اولین بار توسط UL گزارش شد. آژانس گفت که سیستم VBS در صورت استفاده از Windows by به طور پیش فرض فعال می شود. اما اگر این نسخه را از نسل قبلی به روز کنید ، این اتفاق نمی افتد. به عبارت دیگر ، یک سیستم می تواند نتایج متفاوتی را به دست آورد.

توجه داشته باشید که فعال کردن VBS بر سرعت واقعی تجهیزات کامپیوتر تأثیر نمی گذارد. میانگین فرکانس CPU و GPU تغییر نمی کند. در همین حال ، مصرف برق و استفاده از کارت گرافیک کاهش یافته است. PC Gamer ، در عین حال ، خاطرنشان می کند که سیستم امنیتی VBS در همه دستگاه های Windows 2. در دسترس نیست. این منبع آخرین نسخه ISO Windows را بارگیری کرد. از آن زمان ، آنها به سختی قادر به فعال سازی سیستم با استفاده از ثبت نام مجدد و BIOS هستند. با این حال ، همانطور که مایکروسافت گفت ، برخی از رایانه های شخصی نصب شده مانند Lenovo ، HP و Dell دارای چنین ویژگی هستند. همچنین مشخص نیست که آیا این اتفاق در لپ تاپ ها و سیستم های بازی رخ می دهد یا خیر.

نظر شما در مورد افت عملکرد هنگام پخش ویندوز چیست؟ ؟ آیا این می تواند تعداد کاربران ناراضی مایکروسافت را افزایش دهد؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا