اخبار فناوری

پخش آهنگ های گوشی اندروید در ویندوز 11 به زودی امکان پذیر خواهد شد

کاربرد گوشی خود را اوایل سال جاری به Phone Link تغییر نام داد و با طراحی جدیدی به روز شد که آن را با رابط کاربری ویندوز 11 مطابقت می دهد. اکنون، این برنامه به زودی یک ویژگی جالب جدید دریافت می کند: پخش موسیقی از تلفن اندرویدی به رایانه شخصی ویندوز 11. این ویژگی بسیار شبیه به مربوط بودن Spotify برنامه ای است که به شما امکان می دهد به موسیقی خود در دستگاه های دیگر گوش دهید. با این حال، ویژگی Phone Link به احتمال زیاد به شما این امکان را می دهد که بیشتر از Spotify را پخش کنید و تمام محتوای صوتی را شامل شود.

پخش آهنگ های گوشی اندروید در ویندوز 11

همانطور که گفته شد، برنامه لینک تلفن در اوایل سال 2022 برای اضافه کردن یک طرح زمینه جدید و تغییرات دیگر به روز شد. این برنامه که در ابتدا مختص دارندگان گوشی های گلکسی سامسونگ بود، در نهایت با عرضه ویندوز 11 به تمامی گوشی های اندرویدی تعمیم یافت.

اکنون با توجه به اسکرین شات فاش شده توسط وب سایت آخرین پنجره هاگفته می شود این اپلیکیشن به زودی قابلیت پخش و استریم آهنگ و محتوای صوتی تمامی گوشی های اندروید را در سیستم عامل ویندوز 11 فراهم می کند.

این ویژگی “Stream audio to your PC” نام دارد و به شما امکان می دهد چیزهایی را که از تلفن هوشمند خود در رایانه شخصی خود به اشتراک گذاشته شده است بشنوید و ببینید. در واقع این ویژگی مشابه Spotify’s Connect است.

پخش آهنگ های گوشی اندروید در ویندوز 11

پخش آهنگ های گوشی اندروید در ویندوز 11

این ویژگی در بالای بخش اعلان‌های اپلیکیشن Phone Link قابل دسترسی است. متأسفانه قابلیت پخش آهنگ هنوز به طور گسترده در دسترس نیست و فقط کاربران خاصی گزینه جدید را مشاهده خواهند کرد که به نظر می رسد در حال حاضر کار خاصی انجام نمی دهد. اما پیش بینی می شود که این قابلیت به زودی توسط مایکروسافت معرفی و برای تمامی کاربران ویندوز 11 این شرکت در دسترس قرار گیرد.

نظر ما در مورد قابلیت پخش صدای گوشی اندروید در سیستم عامل ویندوز 11 چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا