اخبار فناوری

پتنت اپل برای نسل سوم اپل پنسل شناسایی شد

قلم های هوشمند روی تبلت ها و حتی گوشی ها ابزارهای جذاب و جذابی هستند. اگرچه اپل در ابتدا به آن اعتقادی نداشت، اما بعداً به مفید بودن آن پی برد و هر چند سال یک بار نسل جدیدی را معرفی می کند. اکنون پتنت اپل برای نسل سوم مداد اپل مشاهده شده است. با مایفون مگ با

ثبت اختراع اپل برای نسل سوم قلم اپل و ویژگی های جدید آن

مرحوم استیو جابز در ژانویه 2007 آیفون اپل را با صفحه نمایش لمسی معرفی کرد و گفت: کی قلم می خواهد؟ شما باید آنها را کنار بگذارید زیرا گم می شوند. بنابراین هیچ کس قلم نمی خواهد. اما در سال 2015 اپل پنسل برای آیپد پرو رونمایی شد. البته، قلم اپل بسیار پیشرفته تر از قلم ساده جابز در گذشته است. سه سال بعد نسل دوم اپل پنسل معرفی شد. اکنون به نظر می رسد اپل آماده است تا ابزار نوشتن دیجیتال خود را به سطح بعدی برساند.

ثبت اختراع اپل برای نسل سوم قلم اپل

به گفته Patently Apple، این شرکت اخیراً یک درخواست ثبت اختراع در اداره ثبت اختراع و علائم تجاری ایالات متحده برای یک حسگر نوری که در نسل بعدی Apple Pencil، US 20220413636 A1 استفاده خواهد شد، ثبت کرده است. حسگر جدید به قلم اجازه می دهد تا بافت و رنگ یک سطح را کپی کند. همچنین می تواند این داده ها را به صورت بی سیم برای استفاده در یک برنامه طراحی به لپ تاپ ارسال کند.

یک پتنت جدید اپل یک مداد اپل را توصیف می کند که می تواند بافت ها و رنگ ها را از اشیاء دیگر نمونه برداری کند. طبق این درخواست ثبت اختراع، قلم جدید دارای یک حسگر نور و یک ساطع کننده نور است که به دستگاه کمک می کند رنگ و بافت یک سطح خاص را نمونه برداری کند. Yanko Design رندرهایی را ایجاد کرده است که نشان می دهد Apple Pencil با حسگرهای نور موجود در این قلم دیجیتال جدید چگونه خواهد بود.

ثبت اختراع اپل برای نسل سوم قلم اپل

اپل برای سایر ایده‌ها و نوآوری‌های مرتبط با قلم اپل پتنت ثبت کرده یا دریافت کرده است. در سال 2021، او حق اختراع یک مداد اپل با نوک های قابل تعویض را به دست آورد (نوک نوشتن در انتها قرار می گیرد). نوک را می توان برای جایگزینی یک نوک قدیمی و فرسوده تغییر داد، یا می توان آن را برای تغییر قابلیت های نوک بر اساس رنگ، شکل، ضخامت، اندازه، روشنایی یا روشنایی و تاریکی تغییر داد. اگرچه اکنون می توانید نوک های فرسوده را جایگزین کنید، اما این کارکرد جدیدی به لوازم جانبی اضافه نمی کند.

تقریباً سه سال پیش، اپل یک درخواست ثبت اختراع برای Apple Pencil با یک ویژگی امنیتی بیومتریک ارائه کرد که شامل استفاده از تعداد دفعاتی که مداد بر روی صفحه نمایش ضربه می‌زند به عنوان ورودی برای راه‌اندازی یک عملیات استفاده می‌شود. نیز استفاده می شود. سایر موارد اضافه شده به Apple Pencil که در یک درخواست ثبت اختراع مشاهده کردیم شامل بلندگو، دستگاه ورودی چرخان، میکروفون، دکمه روشن/خاموش، دکمه بی صدا، حسگر بیومتریک، دوربین، پد لمسی است. فشار یا لمس و غیره

ثبت اختراع اپل برای نسل سوم قلم اپل

مطابق با PhoneArenaبه نظر می رسد که اپل پنسل جدید می تواند در سال 2024 در کنار iPad Pro AMOLED وارد بازار شود. حتی اگر یک اپل پنسل جدید ببینیم، ممکن است تا آیپد پرو 2024، اولین آیپد با نمایشگر OLED، عرضه نشود. وقتی در مورد آن فکر می کنید، ممکن است اکنون زمان معرفی یک خودکار دیجیتال جدید با قابلیت نمونه برداری از رنگ ها و بافت ها با مداد و شامل ویژگی هایی مانند میکروفون و دوربین باشد. فقط به این دلیل که ویژگی‌ها در این قلم قابل مشاهده هستند، به این معنی نیست که باید انتظار داشته باشیم که آنها را در یک محصول واقعی ببینیم.

در واقع، از تعداد زیادی پتنت که هر سال توسط اپل ثبت می شود، بسیاری از آنها هرگز استفاده نمی شوند. بنابراین نمی توان با قاطعیت گفت که این فناوری جدید که درخواست ثبت اختراع برای آن دیده شده است توسط این شرکت استفاده خواهد شد. با این حال، منطقی است که اپل بخواهد به بهبود قابلیت های Apple Pencil ادامه دهد. در سال 2021، یک افشاکننده ویدیویی از آنچه که ادعا می‌کرد نسل سوم اپل پنسل است را به اشتراک گذاشت و بدنه‌ای براق با لبه‌های مغناطیسی صاف برای شارژ را به نمایش گذاشت. انتظار می‌رود که Apple Pencil جدید عمر باتری، تاخیر کمتر و دقت بیشتر را ارائه دهد. نظر شما در این مورد چیست؟ !

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا