اخبار فناوری

پالت رنگ Xiaomi 13 بسیار متنوع خواهد بود + مدل های سرامیکی

هفته آینده، شیائومی رویداد معرفی محصول جدید خود را برگزار خواهد کرد. انتظار می‌رود سری پرچم‌دار شیائومی در این رویداد به نمایش گذاشته شود. شایعاتی در مورد نام این سری به گوش می رسد که برخی آن را شیائومی 13 و برخی آن را شیائومی 14 می نامند که در این گزارش جدید نام آن به صورت شماره 13 تصور شده است.گفته می شود که رنگ آمیزی شیائومی 13 بسیار متنوع خواهد بود و مدل های سرامیکی خواهد داشت.

رنگ آمیزی شیائومی 13

انتظار داریم خانواده پرچمدار جدید شیائومی حداقل 3 عضو داشته باشد. مدل‌های Simple و Pro احتمالاً در عرضه بعدی معرفی خواهند شد، اما Ultra باید کمی دیرتر معرفی شود.

بعید نیست که شیائومی 13 از صفحه نمایش تخت استفاده کند، در حالی که مدل پرو دارای صفحه نمایش دوگانه خمیده نسل قبلی است. مدل پرو همچنین دارای سنسور تصویر 1 اینچی خواهد بود که از شیائومی Mi 12S Ultra به ارث رسیده است.

در آخرین گزارش ها متوجه می شویم که Xiaomi Basic نسخه 13 تا 10 رنگ را ارائه می دهد. بنابراین این اولین گوشی پرچمدار در جهان با رنگ های متنوع است. عکس های لو رفته نه تنها رنگ ها را آشکار می کنند، بلکه طرح قبلی را نیز تایید می کنند.

هیچ اطمینانی در مورد جنس پنل پشتی وجود ندارد. منظور ما این است که هیچ کلمه رسمی در مورد پشت شیشه یا چرمی وجود ندارد. اما دیروز یکی از مدیران شیائومی به نظری در Weibo پاسخ داد و وجود مدل سرامیکی را تایید کرد.

شیائومی دارای اندازه جمع و جور با صفحه نمایش 6.2 اینچی است، در حالی که اندازه کامل بدنه آن 152.8 x 71.5 x 8.3 میلی متر است.

همانطور که انتظار می رود در قلب این جواهرات، تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 این یکی از قدرتمندترین تراشه های موجود در اکوسیستم اندروید خواهد بود. همچنین دارای رم LPDDR5X و حافظه داخلی UFS 4.0 خواهد بود. بنابراین این گوشی قدرتمندترین عملکرد تاریخ شیائومی را ارائه می دهد.

نسل دوم اسنپدراگون 8 کوالکام به طور رسمی معرفی شد: قوی تر و بهینه تر با پشتیبانی و ردیابی وای فای 7

چند روز پیش شنیدیم که قیمت شیائومی 13 دوباره افزایش می یابد. این ارتباط مستقیم با عوامل مختلف دارد. مواردی که شامل مشخصات ارتقا، هزینه ها، شیوع کرونا و نوسانات نرخ ارز می شود. انتظار می رود قیمت مدل پایه شیائومی 13 با 15 تا 20 درصد افزایش به حدود 4500 یوان (629 دلار) برسد. ما نمی دانیم که نسخه Pro چقدر هزینه دارد.

نطر شما چی هست؟ آیا پالت رنگ شیائومی 13 برای شما جذابیت دارد؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا