اخبار فناوری

ویژگی Live Lyrics در رابط کاربری YouTube Music Casting در دسترس خواهد بود

یوتیوب موزیک سرویس پخش موسیقی یوتیوب گوگل است که از زمان راه اندازی موفقیت بزرگی برای این شرکت به دست آورده است. این سرویس هر ساله بر روی سیستم های بیشتری ارائه می شود و ویژگی های جدیدی دریافت می کند. اکنون، بر اساس اخبار دریافتی، به نظر می رسد ویژگی Live Lyrics در رابط کاربری پخش جریانی YouTube Music در دسترس خواهد بود. با مایفون مگ بیا

ویژگی Live Lyrics در رابط کاربری YouTube Music Casting در دسترس خواهد بود

یوتیوب مدت‌هاست که به طراحی مجدد رابط کاربری YouTube Cast اشاره کرده است. در زمان نگارش این مقاله، برخی از کاربران از زمان راه‌اندازی Chromecast Ultra شروع به دیدن یک رابط کاربری جدید در Chromecast Ultra کرده‌اند. یکی از کاربران Reddit همچنین تأیید کرد که هنگام ارسال موسیقی YouTube از یک دستگاه تلفن Android به Chromecast Ultra متوجه یک رابط کاربری جدید شده است. بنابراین، به نظر می رسد که رابط کاربری پخش موسیقی YouTube دستخوش تغییرات و بازنگری شده است.

عملکرد Live Lyrics در رابط پخش جریانی YouTube Music

در رابط قدیمی، می توانید هنر آلبوم، نام آهنگ و نام هنرمند را در مرکز صفحه مشاهده کنید. این طراحی مجدد رابط کاربری بر نمایش متن موسیقی به عنوان یک اسکرول از آهنگ در حال پخش تمرکز دارد. شما همچنین یک تصویر تار از اثر هنری به عنوان پس‌زمینه متن ترانه دارید. هنر آلبوم، عنوان آهنگ و نام هنرمند اکنون به سمت راست صفحه منتقل شده‌اند. اگر اشعار در دسترس نباشد، رابط قدیمی آشنا را خواهید دید. در پایان هر آهنگ لیستی از ترانه سرایان معروف نیز نمایش داده می شود.

اکنون به نظر می‌رسد YouTube Music Cast در حال انتشار است. به عنوان یک ویژگی جدید YouTube Music، هنگام پخش موسیقی در YouTube Music، اشعار به طور گسترده در دسترس نیستند. پس از همکاری آنها با MusixMatch، YouTube Music اکنون به کاربران گفته است که انتظار شعرهای بیشتری را برای موسیقی داشته باشند.

عملکرد Live Lyrics در رابط پخش جریانی YouTube Music

مطابق با GizChinaبه گفته گوگل، از زمان معرفی و عرضه این ویژگی، تاثیر مثبتی بر تعداد کاربران استفاده از برنامه و مشاهده متن آهنگ مشاهده شده است. در مورد اکوسیستم گوگل، این یک ویژگی بسیار مفید در Google Nest Hub و سایر نمایشگرهای هوشمند خواهد بود. همانطور که چنین ویژگی در Spotify مفید است، YouTube Music اکنون از همان ویژگی نمایش اشعار استفاده می کند که شرکت در سال جاری شروع به استفاده از آن کرد.

این ویژگی در Spotify و Apple Music بهتر از YouTube Music کار می کند. با Spotify و Apple Music، هنگام گوش دادن به آهنگ، اشعار برجسته شده برای هر کلمه را مشاهده خواهید کرد. اما نسخه YouTube Music اشعار را برجسته نمی کند و فقط می بینید که اشعار در سراسر صفحه پخش شده است. تاکنون هیچ اشاره ای به این ویژگی در اپلیکیشن موبایل YouTube Music نشده است. امیدواریم YouTube به زودی این موضوع را در نظر بگیرد و همچنین گزینه ای برای نمایش اشعار با پیشرفت های بیشتر ارائه دهد. درست مانند آنچه در Apple Music و Spotify دیدیم. نظر کاربران Tranji درباره انتشار ویژگی Live Lyrics در رابط کاربری YouTube Music Casting چیست؟ !

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا