اخبار فناوری

ویژگی کانال واتس اپ یک قدم دیگر به انتشار نزدیک‌تر شد

واتس اپ با وجود کاستی‌های ریز و درشت خود، نقش مهمی در ایجاد پیام‌های انفرادی و چت‌های گروهی در سراسر جهان ایفا می‌کند. بااین‌حال، نیازها برای ارتباط تکامل یافته است و WhatsApp اخیراً شروع به تسهیل تعاملات گروهی بزرگتر ازطریق ارائه قابلیت Communities کرده است. قابل‌ذکر است که واتس اپ هنوز فاقد یک روش مقیاس‌پذیر برای ارتباط یک به چند است؛ با وجود این‌که رقیب این شرکت، تلگرام، چندین سال است که از ویژگی کانال بهره می‌برد.

ویژگی کانال واتس اپ

به‌دنبال مجموعه‌ای از گزارش‌ها که نشان می‌دهد این ویژگی جدید درحال توسعه می‌باشد، WABetaInfo ویژگی جدیدی را در نسخه بتا آینده واتس اپ کشف کرده است که به کاربران در مورد کانال‌ها آموزش می‌دهد. این ویژگی در نسخه بتا 2.23.10.14 واتس اپ در Play Store ظاهر شده است.

واتس اپ مشخص می‌کند که هیچ سقف ازپیش‌تعیین‌شده‌ای برای تعداد اعضایی که یک کانال می‌تواند داشته باشد، وجود ندارد. این مورد همچنین توضیح می‌دهد که ویژگی مذکور می‌تواند برای به‌اشتراک‌گذاشتن اخبار، رویدادها و سایر اطلاعات با مخاطبان زیادی استفاده شود. درهمین‌حال، اعضای یک کانال شماره تلفن فرستنده را نمی‌بینند و اطمینان حاصل می‌کنند که حریم خصوصی فرستنده دست‌نخورده باقی می‌ماند. جالب اینجاست که واتس اپ مشخص نکرده است که آیا ارتباطات در کانال‌ها به‌صورت رمزگذاری end-to-end می‌باشد یا خیر.

ویژگی کانال واتس اپ

ویژگی کانال واتس اپ

یک اسکرین‌شات اضافی از WABetaInfo روشن می‌سازد که آیکون کانال در زیر به‌روزرسانی‌های وضعیت مخاطبین شما نشان داده می‌شوند. برای انطباق با این تغییر، واتس‌اپ نام تب Status را به Updates تغییر می‌دهد. این دو تغییر با هم به ما درک روشنی از نحوه عملکرد کانال‌ها در واتس اپ ارائه می‌دهد.

ویژگی کانال اولین قدم عالی برای پیام‌رسانی کامل یک به چند در واتس اپ است. این سیستم باید برای کسب‌وکارهایی که سعی در برقراری ارتباط با مشتریان دارند، یا برای نهادهای دولتی و خصوصی که به‌دنبال پخش اطلاعات برای اشخاص ذی‌نفع هستند، مورداستقبال قرار گیرد.

نظر شما درباره ویژگی کانال WhatsApp در به‌روزرسانی‌های آینده این برنامه پیام‌رسان چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/05/13/%D9%88%DB%8C%DA%98%DA%AF%DB%8C-%DA%A9%D8%A7%D9%86%D8%A7%D9%84-%D9%88%D8%A7%D8%AA%D8%B3-%D8%A7%D9%BE-%DB%8C%DA%A9-%D9%82%D8%AF%D9%85-%D8%AF%DB%8C%DA%AF%D8%B1-%D8%A8%D9%87-%D8%A7%D9%86%D8%AA%D8%B4%D8%A7/

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا