اخبار فناوری

ویدئو تبلیغاتی موتورولا Edge 40 فاش شد

موتورولا در حال آماده شدن برای رونمایی از چندین تلفن هوشمند جدید است. می‌دانیم که این کمپانی در آینده ای نزدیک گوشی های Razr+ 2023 (که با نام ریزر ۴۰ اولترا نیز شناخته می‌شود) و Edge 40 را معرفی خواهد کرد. احتمالا گوشی تاشو آینده این شرکت تنها در بازار چین عرضه خواهد شد. اما موتورولا Edge 40 در بازار های جهانی عرضه می‌شود؛ هم اکنون ویدئو تبلیغاتی این تلفن هوشمند فاش شده است. با مایفون مگ همراه باشید تا به جزییات این گزارش بپردازیم.

ویدئو تبلیغاتی موتورولا Edge 40 جزئیات طراحی این گوشی را نشان می‌دهد

ویدئو تبلیغاتی موتورولا Edge 40 فاش شده است، این ویدئو طراحی تلفن هوشمند مذکور را از تمامی زوایا نشان می‌دهد. هفته گذشته نیز رندر های این تلفن هوشمند منتشر شده بود. ویدئو و تصاویر تبلیغاتی موتورولا اج ۴۰ توسط افشاگر معروف اطلاعات یعنی Evan Blass، به اشتراک گذاشته شده است. هم اکنون می‌دانیم که رنگ مشکی این گوشی دارای قاب پشتی چرمی خواهد بود. این دستگاه در برابر نفوذ آب مقاوم است. انتظار داریم که این تلفن هوشمند آینده موتورولا از گواهینامه IP68 برخوردار باشد. دوربین سلفی Edge 40 درون یک پانچ هول و در مرکز بالای صفحه نمایش دیده می شود. در قاب پشتی این دستگاه نیز، دو لنز دوربین درون یک ماژول بزرگ قرار گرفته اند.

تصاویر تبلیغاتی موتورولا Edge 40

تصاویر تبلیغاتی موتورولا Edge 40

انتظار می‌رود موتورولا اج ۴۰ با صفحه نمایش ۶.۵۵ اینچی AMOLED FullHD+ رونمایی شود. این نمایشگر رفرش ریت ۱۴۴ هرتزی را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. احتمالا Motorola Edge 40 اولین تلفن هوشمندی خواهد بود که به تراشه مدیاتک دیمنسیتی ۸۰۲۰ مجهز می‌شود. طبق گزارش ها، این گوشی هوشمند در دو نسخه با دو حافظه ذخیره سازی ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی قابل تهیه خواهد بود. هر دو این نسخه ها، از رم ۸ گیگابایتی برخوردارند. اج ۴۰ از باتری ۴,۴۰۰ میلی آمپری استفاده کرده و از شارژ سریع ۶۸ واتی پشتیبانی خواهد کرد. انتظار داریم که این دستگاه از شارژ بی سیم ۱۵ واتی نیز پشتیبانی کند.

موتورولا اج ۴۰ قیمتی کمتر از هزار دلار خواهد داشت

شایعه شده است که موتورولا اج ۴۰ دارای دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی (به همراه لرزشگیر اپتیکال) خواهد بود. احتمالا دوربین دوم این تلفن هوشمند نیز وضوح ۱۳ مگاپیکسلی داشته و برای عکاسی اولترا واید به کار خواهد آمد. دوربین سلفی این گوشی از سنسوری با رزولوشن ۳۲ مگاپیکسل برخوردار خواهد بود. این تلفن هوشمند آینده موتورولا به  طور پیش‌فرض از سیزدهمین نسخه اندروید استفاده کرده و به سنسور اثر انگشت زیر صفحه نمایش نیز مجهز می شود. این دستگاه در بازار اروپا حدود ۸۹۹ یورو (۹۸۰ دلار) قیمت خواهد داشت.

تصاویر تبلیغاتی موتورولا Razr 40 Ultra جزئیات طراحی این گوشی را فاش کرد

نظر شما درباره این تلفن هوشمند آینده موتورولا چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/05/01/%D9%88%DB%8C%D8%AF%D8%A6%D9%88-%D8%AA%D8%A8%D9%84%DB%8C%D8%BA%D8%A7%D8%AA%DB%8C-%D9%85%D9%88%D8%AA%D9%88%D8%B1%D9%88%D9%84%D8%A7-edge-40-%D9%81%D8%A7%D8%B4-%D8%B4%D8%AF/

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا