اخبار فناوری

واکنش اوپو به گزارش شکایت نوکیا استرالیا

دیروز در مورد شکایت نوکیا از اوپو یکی نوشت این بار گزارشی در مورد شکایت نوکیا در استرالیا منتشر شد. اما انتشار خبر مذکور با واکنش رسمی اوپو مواجه شد. واکنش اوپو به گزارش شکایت استرالیایی نوکیا نشان از عادی بودن وضعیت این برند چینی دارد.

پاسخ اوپو به گزارش شکایت نوکیا

در اوایل این هفته، گزارشی ادعا کرد که اوپو در استرالیا تحت شکایت قرار گرفته است زیرا نوکیا از این شرکت به دلیل نقض فناوری‌های 4G و 5G شکایت کرده است.

نوکیا و اوپو

نوکیا و اوپو

ما بیانیه ای از سخنگوی Oppo در رابطه با شکایت ادعایی دریافت کردیم:

تاکنون هیچ اقدام قانونی علیه OPPO در استرالیا به ما اطلاع داده نشده است. ما به طور عادی در همه بازارها به جز آلمان (جایی که فروش و بازاریابی محصولات تحت تأثیر این پرونده قانونی به طور موقت متوقف شده است) به فعالیت خود ادامه می دهیم.

ما به طور فعال با نوکیا مذاکره کرده‌ایم و برای حل عادلانه این مشکل به کار مجدانه ادامه خواهیم داد.

فروش اوپو در آلمان در حال حاضر به حالت تعلیق درآمده است، اما مراحل قانونی همچنان ادامه دارد. این بدان معناست که هیچ ممنوعیت دائمی وجود ندارد و ممکن است نتیجه متفاوتی ببینیم.

دقیقاً مشخص نشده است که نوکیا از کدام پتنت نوکیا بدون دریافت مجوز توسط Oppo استفاده کرده است. اما بدون توجه به آن می تواند فروش و بازاریابی محصولات این برند چینی را در بازارهای مختلف به طور کامل ممنوع کند.

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا