اخبار فناوری

والپیپر های شیائومی ۱۳ اولترا را از مایفون مگ دانلود کنید!

چند روز پیش، شیائومی سرانجام از تلفن هوشمند پرچمدار جدید خود رونمایی کرد. این دستگاه از تراشه پرچمدار کوالکام نیز برخوردار است. این گوشی هوشمند از سنسور دوربین ۱ اینچی با دیافراگم متغیر بهره می‌برد. هم اکنون والپیپر های شیائومی ۱۳ اولترا منتشر شده است.

مجموعه والپیپر های شیائومی ۱۳ اولترا منتشر شدند

چهار روز پیش، شیائومی از جدیدترین تلفن هوشمند خود رونمایی کرد. پرچمدار جدید این شرکت تمرکز خاصی بر بخش دوربین دارد. Xiaomi 13 Ultra از سنسور ۱ اینچی ۵۰ مگاپیکسلی Sony IMX989 بهره می‌برد. یک صفحه نمایش ۶.۷۳ اینچی AMOLED با رزولوشن WQHD+ و رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی برای این دستگاه در نظر گرفته شده است. این نمایشگر توانایی تولید ۱ میلیارد رنگ را داشته و حداکثر روشنایی ۲۶۰۰ نیت را در اختیار کاربران خود قرار خواهد داد. Corning Gorilla Glass Victus به عنوان محافظ نمایشگر این تلفن هوشمند در نظر گرفته شده است.

Xiaomi 13 Ultra

تراشه ۸ هسته ای قدرتمند اسنپدراگون ۸ نسل ۲ نیروی پردازشی مورد نیاز این گوشی هوشمند را تأمین می‌کند. این تراشه با فرآیند ساخت ۴ نانو متری تولید شده و به پردازنده گرافیکی Adreno 740 مجهز است. شیائومی ۱۳ اولترا به طور پیش‌فرض از سیزدهمین نسخه اندروید برخوردار بوده و از رابط کاربری MIUI 14 استفاده می‌کند. گران قیمت ترین نسخه این تلفن هوشمند از ۱۶ گیگابایت حافظه رم و ۱ ترابایت حافظه داخلی (از نوع UFS 4.0) برخوردار است.

⏬⏬⏬⏬

لینک دانلود والپیپر های شیائومی ۱۳ اولترا

شیائومی در مراسم رونمایی 13 Ultra، تاکید زیادی بر دوربین این گوشی هوشمند داشت. این تلفن هوشمند پرچمدار جدید شیائومی از سنسور ۵۰.۳ مگاپیکسلی سونی با لرزشگیر اپتیکال بهره می‌برد. دوربین اصلی این دستگاه داری دیافراگم متغیر است. یک دوربین پریسکوپی، یک دوربین تله فوتو و یک دوربین اولترا واید نیز برای این گوشی در نظر گرفته شده که همگی رزولوشن ۵۰ مگاپیکسلی دارند. Xiaomi 13 Ultra از باتری پرظرفیت ۵,۰۰۰ میلی آمپری برخوردار بوده و غز شارژ سریع ۹۰ واتی پشتیبانی می‌کند.

شیائومی 13 اولترا رسماً معرفی شد: سنسور دوربین 1 اینچی با دیافراگم دوگانه و اسنپدراگون 8 نسل 2

 

نظر شما درباره تلفن هوشمند پرچمدار جدید شیائومی چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/04/22/%D9%88%D8%A7%D9%84%D9%BE%DB%8C%D9%BE%D8%B1-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%B4%DB%8C%D8%A7%D8%A6%D9%88%D9%85%DB%8C-%DB%B1%DB%B3-%D8%A7%D9%88%D9%84%D8%AA%D8%B1%D8%A7-%D8%B1%D8%A7-%D8%A7%D8%B2-%D8%AA%D8%B1%D9%86/

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا