اخبار فناوری

واتس اپ 21 ایموجی جدید + طراحی ایموجی جدید اضافه می کند

نسخه 2.22.25.12 واتس اپ به تازگی از طریق برنامه Google Play Beta در دسترس قرار گرفته است. این برنامه اخیراً آزمایش اتصال بین چندین دستگاه از جمله iOS، Android و Windows را آغاز کرده است. اخیراً فاش شد که واتس اپ ۲۱ ایموجی جدید اضافه خواهد کرد. همچنین طراحی جدید ایموجی ها نیز در این آپدیت قرار خواهد گرفت.

ایموجی های جدید واتس اپ

گزارش شده است که واتس اپ در حال حاضر روی بیش از 21 ایموجی جدید کار می کند که با تغییراتی در ظاهر سایر ایموجی های موجود همراه خواهد بود. این تغییرات در یک به روز رسانی جدید گنجانده خواهد شد.

قبلاً می دانستیم که نسخه بتا واتس اپ برای اندروید، ایموجی های جدیدی را اضافه می کند. در آخرین به روز رسانی Unicode 2.22.8.8، طرح های جدیدی برای ایموجی های موجود نیز وجود دارد.

آپدیت جدید واتس اپ با ایموجی های جدید

آپدیت جدید واتس اپ با ایموجی های جدید

همانطور که در تصویر می بینید، واتس اپ قصد دارد ظاهر هشت ایموجی دیگر را به روز کند. این ایموجی‌های اصلاح‌شده در حال حاضر در کنار شکلک‌های جدید در نسخه بتا هستند. اگرچه تغییرات قابل توجه نیستند، اما دیدن آنها را آسان تر می کند.

کاربران با آخرین نسخه بتا می توانند هشت ایموجی جدید را ببینند. اما بیست و یک ایموجی جدید در حال حاضر نمایش داده نمی شوند. هیچ تاریخ رسمی برای ورود نسخه پایدار وجود ندارد، اما انتظار داریم به محض شروع مرحله تست در دسترس عموم قرار گیرد.

امکان جستجوی پیام ها بر اساس تاریخ، قابلیتی است که WhatsApp Beta آزمایش آن را در iOS آغاز کرده است.

آیا شما کاربر واتس اپ هستید؟ نظر شما در مورد ایموجی های جدید چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا