اخبار فناوری

هواوی میت ایکس 3 به نسل دوم فناوری ارتباطات ماهواره ای مجهز می شود

گفته می شود هواوی به دنبال معرفی نسل جدیدی از گوشی هوشمند تاشو خود به نام میت ایکس 3 است و به احتمال زیاد این دستگاه را در نیمه اول سال 2023 معرفی خواهد کرد. حال طبق شایعات جدید هواوی در حال برنامه ریزی نسل دوم گوشی تاشو خود است. تلفن هوشمند.ارتباطات ماهواره ای که برای اولین بار میت 50 برای استفاده در Mate X3 معرفی شده است.

نسل دوم فناوری ارتباطات ماهواره ای در هواوی میت ایکس 3

رویداد بهاری هواوی می‌تواند شامل رونمایی از گوشی تاشو میت ایکس 3 باشد و اخیراً افشاگری‌ها ادعا می‌کنند که این دستگاه با ویژگی‌های جدیدی عرضه خواهد شد.

یکی افشاگر چینی او اخیرا فاش کرد که هواوی میت ایکس 3 به نسل دوم فناوری ارتباطات ماهواره ای مجهز خواهد شد. این فناوری به شما کمک می کند تا پیام های کوتاه را با استفاده از شبکه ماهواره ای بدون شبکه تلفن هوشمند ارسال کنید.

در حال حاضر، هیچ اطلاعاتی در مورد نسل بعدی فناوری ماهواره ای فاش نشده است، اما می تواند شامل چت زنده یا تماس های کوتاه باشد.

نسل دوم فناوری ارتباطات ماهواره ای در هواوی میت ایکس 3

نسل دوم فناوری ارتباطات ماهواره ای در هواوی میت ایکس 3

ارتباطات ماهواره‌ای برای اولین بار با سری میت 50 هواوی راه‌اندازی شد، اما تنها می‌تواند ارتباطات جانبی با تاخیر نسبتا طولانی را برای شما فراهم کند. با این حال، نسخه جدید ممکن است با ویژگی های پیشرفته مانند موارد ذکر شده در بالا همراه باشد.

در حال حاضر هیچ اطلاعاتی در مورد Huawei Mate X3 منتشر نشده است، اما ما انتظار داریم که این گوشی تاشو همان مکانیزم تاشو/باز شدن افقی را مانند Mate X2 داشته باشد. این گزارش می گوید که میت X3 ممکن است سبک تر از مدل قبلی باشد و باتری بزرگ تری داشته باشد. با این حال، چیزهای بیشتری برای فاش کردن وجود دارد و ما شما را در جریان قرار خواهیم داد.

انتقال به رویداد معرفی Huawei Mate X3 به دلیل سری P60 است، زیرا این شرکت در حال آماده شدن برای رونمایی از پرچمداران متمرکز بر دوربین خود در اواخر ماه مارس است.

نظر شما در مورد نسل دوم فناوری ارتباط ماهواره ای هواوی میت ایکس 3 چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا