اخبار فناوری

هوآوی عینک هوشمند Vision VR را با قابلیت اتصال به گوشی هوشمند معرفی کرد

امروز و در جریان رویداد جهانی صنعت واقعیت مجازی 2022هوآوی عینک هوشمند Vision VR خود را معرفی کرد. این عینک دارای مجموعه ای از ویژگی های شگفت انگیز و عملکردهای عالی است که با اتصال به گوشی هوشمند می توان از همه آنها استفاده کرد.

عینک هوشمند Huawei Vision VR

مدیر عامل محصول هوآوی، BG He Gang از عینک Vision VR در رویداد رسمی این شرکت رونمایی کرد. علاوه بر آن، کارکنان اشاره کردند که چگونه این دستگاه می تواند مزایایی در دنیای VR داشته باشد.

Huawei Vision VR با صفحه نمایش Micro-OLED عرضه می شود و پنل مینی آن یک صفحه مجازی عظیم 120 اینچی را در مقابل چشمان شما نمایش می دهد.

عینک هوشمند Huawei Vision VR

عینک هوشمند Huawei Vision VR

از سوی دیگر، نمایشگر این عینک از وضوح تصویر دوچشمی 1080P و روشنایی 480 نیت پشتیبانی می کند، 90 درصد طیف رنگی DCI-P3 را دارد و گواهینامه Rheinland Dim Blue آلمان را با موفقیت گذرانده است. Light.

از نظر طراحی، ویژن گلس خود را با ظاهری عضلانی نشان می دهد. علاوه بر این، عینک های هوآوی دارای بافتی مات در فریم پهن خود هستند. بدنه دستگاه نیز ساختار مشکی یکدست خود را حفظ کرده است.

نکته جالب دیگر بلندگوهای هوشمند بسیار نازک است. این بلندگوهای کوچک دارای تنظیم نزدیک بینی بین 0 تا 500 درجه هستند. به عبارت دیگر قدرت انکسار تا 500 دیوپتر قابل تنظیم است.

قابل ذکر است که عینک های Huawei Vision بدون پردازنده یا حافظه داخلی معرفی شدند. بنابراین، این ابزار از هیچ هارد اکسترنال موبایل پشتیبانی نمی کند. با این حال، شما می توانید به طور موثر این پوشیدنی را به گوشی های هوشمند، تبلت ها و رایانه های شخصی متصل کنید.

عمر باتری عینک های ویژن هواوی برابر با یک گوشی هوشمند است. بنابراین به راحتی می توانید تا مدت ها از مزایای این دستگاه بهره مند شوید.

در حال حاضر، قیمت Vision VR هنوز به طور رسمی اعلام نشده است، اما این عینک از 14 نوامبر برای پیش خرید در دسترس خواهد بود. پس از آن، فروش رسمی دستگاه در ماه دسامبر آغاز خواهد شد.

نظر شما در مورد عینک هوشمند Vision VR هوآوی چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا