اخبار فناوری

هدفون Realme Buds T100 با قابلیت حذف نویز مبتنی بر هوش مصنوعی و عمر باتری 28 ساعته معرفی شده است.

ریلمی به تازگی از ایربادهای جدید خود با نام TechLife Buds T100 رونمایی کرده است که دارای ویژگی های قابل توجهی از جمله حذف نویز مبتنی بر هوش مصنوعی، حالت تاخیر کم، IPX5 و عمر باتری 28 ساعته با قیمت مقرون به صرفه 18 دلار است.

هدفون Realme Buds T100

هدفون جدید Realme دارای طراحی پیچیده، ارگونومی، صدای عالی و عمر باتری است. این گجت همچنین به طور قابل توجهی مقرون به صرفه است که آن را به یک محصول جالب تبدیل می کند.

راستی Realme’s T100 Buds دارای یک درایور باس پویا 10 میلی متری است که صدا را کمی “پایدارتر و چشمگیرتر” می کند. این هدفون همچنین دارای یک دیافراگم ترکیبی PEEK + TPU برای بیس عمیق تر است و سه پیش تنظیم EQ مختلف در برنامه Realme Link برای دریافت موسیقی بهتر در گوش شما موجود است.

هدفون Realme Buds T100

هدفون Realme Buds T100

این هدفون همچنین از حالت بازی پشتیبانی می‌کند که با فشار دادن طولانی پایه گوشی فعال می‌شود و تأخیر را به 88 میلی‌ثانیه کاهش می‌دهد تا “تجربه بازی صوتی عالی” داشته باشید. این اتصال به لطف بلوتوث 5.3 پایدار است، که نه تنها جفت شدن سریع را ارائه می دهد، بلکه قابلیت های صرفه جویی در انرژی را نیز ارائه می دهد.

هر دو هدفون دارای یک میکروفون اختصاصی برای دریافت صدا هستند و T100 همچنین دارای قابلیت حذف نویز AI ENC است. این ویژگی صدای اطراف را دریافت می کند و آن را جدا می کند تا صدا در هنگام تماس های تلفنی واضح تر شود. همچنین یک “تقویت کننده صدا” وجود دارد که صدا را از 97 دسی بل به 102 دسی بل افزایش می دهد که به نظر قابل توجه است.

Realme می گوید که هر جفت هدفون می تواند 6 ساعت دوام بیاورد و با این کیس، در مجموع 28 ساعت محتوای صوتی پخش می شود. این شرکت ظرفیت باتری را فاش نکرده است، اما به لطف اطلاعات فاش شده، می دانیم که هر میله دارای ظرفیت 40 میلی آمپر ساعت است. دو گزینه اصلی رنگ مشکی (با فضای داخلی زرد) و سفید هستند. رنگ‌های آبی جاز و قرمز راک دنبال خواهند شد.

Realme Buds T100 تنها 18 دلار قیمت دارد و برای اولین بار در 24 آگوست در Realme.com، Flipkart، Amazon و فروشگاه های فیزیکی به فروش می رسد.

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا