اخبار فناوری

هدفون شیائومی Redmi Buds 4 Youth Edition رسما معرفی شد

شیائومی به عنوان یکی از پیشروترین سازندگان گجت‌های هوشمند در جهان، در بخش صوتی نیز حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. این شرکت در چند سال گذشته محصولات بسیار خوبی را معرفی کرده است. اکنون هدفون Redmi Buds 4 Youth Edition شیائومی رسما معرفی شده است. در تداوم با مایفون مگ با

هدفون های Xiaomi Redmi Buds 4 Youth Edition

شیائومی کنفرانس سال نوی Redmi 2023 را در شامگاه 27 دسامبر برگزار خواهد کرد. امروز این شرکت رسما هدفون Redmi Buds 4 Youth Edition را معرفی کرد. Redmi Buds 4 Youth Edition یک هدفون بی‌سیم نیمه داخل گوش بدون هد سیلیکونی است. وزن هر گوشی این دستگاه 3.9 گرم است و در 4 رنگ جذاب و پرطرفدار مشکی، نارنجی، سفید و سبز موجود است. این دستگاه با سری Redmi K60 در تاریخ 27 دسامبر عرضه خواهد شد.

هدفون Redmi Buds 4 Youth Edition

مدت ها پیش، شیائومی هدفون Redmi Buds 3 Youth Edition را در اکتبر 2021 عرضه کرد. این هدفون از طراحی منحصر به فرد Cat Ears استفاده می کند و از بلوتوث 5.2 پشتیبانی می کند و عمر باتری آن 18 ساعت است. علاوه بر این، دستگاه دارای گواهی IP54 برای مقاومت در برابر آب و گرد و غبار است. این هدست از پورت USB Type-C نیز پشتیبانی می کند. قیمت Redmi Buds 3 Youth Edition حدود 99 یوان (معادل 14 دلار) است. اما Redmi Buds 4 Youth Edition از نظر ظاهری دستخوش تغییرات اساسی شده و تقریبا هیچ چیز خاصی را از نسل قبلی به ارث نبرده است. به طور کامل از طراحی بدون دسته به طراحی شبیه به AirPods تغییر کرده است. البته این شرکت هنوز قیمت این دستگاه را اعلام نکرده است.

هدفون Redmi Buds 3 Youth Edition

به گزارش خبرگزاری GizChinaحدود دو هفته پیش، شیائومی هدفون‌های حذف نویز کمیاب را با طراحی نیمه درون گوش به نام Xiaomi Buds 4 معرفی کرد. این دستگاه با قیمت پایه 699 یوان (100 دلار) در دسترس است. این هدست دارای سه طرح رنگی بوده و دارای طراحی روی گوشی می باشد. Xiaomi Buds 4 از طراحی حلقه فرشته استفاده می کند. این دستگاه همچنین دارای واحد صدای مغناطیسی دوگانه گرافن است و از فناوری Dynamic Adaptive EQ پشتیبانی می کند که البته به گوشی های هوشمند با اندروید 6 به بالا نیاز دارد. این اولین پروتکل انتقال LHDC 5.0 است و دارای گواهینامه Hi-Res Audio Wireless است.

هدفون Redmi Buds 4 Youth Edition

Xiaomi Buds 4 به عنوان یک هدفون نیمه در گوش، از تنظیم کاهش نویز فعال در زمان واقعی پشتیبانی می کند و همچنین دارای قابلیت کاهش نویز تماس با هوش مصنوعی و صدای فضایی با سنسور یکپارچه شش محوره است. از نظر عمر باتری، Xiaomi Buds 4 عمر باتری 6 ساعتی دارد و در مجموع 30 ساعت عمر باتری را همراه با قاب ارائه خواهد کرد. علاوه بر این، هدفون از جفت شدن دو دستگاه، گواهی IP54 مقاومت در برابر تعریق و موارد دیگر پشتیبانی می کند. نظر شما کاربران مایفون مگ در مورد هدفون Redmi Buds 4 Youth Edition شیائومی که به تازگی به صورت رسمی معرفی شده است چیست؟!

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا