اخبار فناوری

هدست واقعیت ترکیبی کوچک و سبک HTC به نمایشگاه CES 2022 می آید

برند Vive اچ تی سی هدست های واقعیت مجازی عالی را با قیمت های مختلف ارائه می دهد. به عنوان مثال هدست Vive Pro 2 در رده پرچمداران قرار می گیرد، Vive Cosmos Elite یک مدل میان رده و آخرین محصول این رده Vive Flow است. با این حال، هیچ یک از آنها واقعیت افزوده یا واقعیت افزوده را ارائه نمی دهند. به نظر می رسد این شرکت در حال برنامه ریزی برای دستیابی به ابزارهایی مانند متای Quest Pro است. در این زمینه می شنویم که هدست واقعیت ترکیبی کوچک و سبک HTC در CES 2022 ارائه خواهد شد.

هدست واقعیت ترکیبی کوچک و سبک HTC

برنامه استراتژیک Vive شامل یک هدست با قابلیت واقعیت مجازی و واقعیت افزوده است که هنوز نامی از آن مشخص نشده است، اما می دانیم که در نمایشگاه CES در 15 ژانویه 1401 رونمایی خواهد شد. در این رابطه، مدیر محصول HTC، Shen Ye صحبت کرد. به The Verge و جزئیاتی در مورد هدست ارائه کرد.

این هدست دارای دوربین های جلو و جانبی و کنترلر شش درجه آزادی علاوه بر ردیابی دست خواهد بود. دوربین ها Color Passthrough را برای فعال کردن عملکرد واقعیت ترکیبی ارائه می دهند.

HTC

HTC

این کلاه خود مختار بوده و دارای 2 ساعت خودکاری می باشد. هدف از طراحی آن کوچک، سبک و راحت بود. او می گوید از این هدست برای بازی، سرگرمی، ورزش و حتی ابزارهای سازمانی استفاده خواهد شد.

از آنجایی که در برابر Quest Pro 1500 دلاری قرار خواهد گرفت، یک مدل پرچمدار خواهد بود. اچ تی سی می گوید هدست آن بهتر از متا است زیرا مزایایی مانند محدوده دینامیکی بالاتر در دوربین ها دارد که به کاربران اجازه می دهد متن را از لپ تاپ یا تلفن بخوانند.

مشخص نیست که آیا دوربین های رو به داخل برای ردیابی چشم وجود خواهد داشت یا خیر، اما به نظر می رسد بیشتر این سوال مطرح باشد که آیا آنها در داخل در دسترس هستند یا به عنوان یک افزودنی ارائه می شوند.

HTC همچنین رویکرد محتاطانه ای را برای حفظ حریم خصوصی در نظر گرفته است که نگرانی فزاینده ای در مورد این هدست ها است و می تواند یک مزیت نسبت به محصولات متا باشد.

شما چی فکر میکنید؟ آیا منتظر محصول جدید Vive هستید؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا