اخبار فناوری

نیمکت دائمی شماره 7 خانواده گلکسی A سامسونگ محتمل است

از زمان عرضه گلکسی A3، گلکسی A5 و گلکسی A7 به عنوان اولین گوشی های تمام فلزی، گلکسی A7 از نظر فروش از 2 عضو دیگر عقب مانده است. این رویه در سالهای بعد نیز ادامه یافت سامسونگ حتی سال گذشته مدل 5G گلکسی A72 را نیز عرضه نکرد. با عدم موفقیت شماره 7 در عرضه گلکسی A73، به نظر می رسد کره ای ها در حال کنار گذاشتن گلکسی A74 هستند. به همین دلیل، این امکان وجود دارد که شماره 7 از خانواده گلکسی A سامسونگ به طور دائمی نیمکت نشین شود.

نمی توانید سامسونگ گلکسی A74 را تولید کنید؟

سامسونگ هر ساله تعداد زیادی گوشی هوشمند میان رده تولید و به فروش می رساند. بیشتر درآمد گوشی های هوشمند آن از دستگاه هایی مانند گلکسی A33 5G و Galaxy A53 5G است. اما سامسونگ می تواند در سال آینده یک دستگاه را از بخش پریمیوم میان رده خود خارج کند.

طبق گزارش جدیدی که امروز منتشر شد، سامسونگ ممکن است گلکسی A74 را در سال 2023 عرضه کند انجامش نده. معمولا در اواخر سال و چند ماه قبل از معرفی، اطلاعاتی از طراحی و مشخصات گوشی های سری گلکسی A سامسونگ به بیرون درز می کند.

گزارش های غیر رسمی در مورد گلکسی A14 5G، Galaxy A24، Galaxy A34 5G و Galaxy A54 وجود دارد، اما هیچ اطلاعاتی در مورد گلکسی A74 به بیرون درز نکرده است. این موضوع ما را در مورد احتمال عرضه گلکسی A74 کمی شک می کند.

گلکسی A74

گلکسی A74

اگر درست باشد، گلکسی A54 به گران ترین گوشی هوشمند میان رده سامسونگ تبدیل خواهد شد. همچنین می تواند به این معنی باشد که سامسونگ سری FE را برای پر کردن شکاف بین Galaxy A54 و مدل پایه Galaxy S23 مجدداً معرفی خواهد کرد. ارائه یک پرچمدار مقرون به صرفه به جای یک میان رده رده بالا معمولاً بهتر عمل می کند و شاید کره ای ها بخواهند نماینده ای شایسته در مقابل دریایی از موبایل های پرچمدار چینی قاتل داشته باشند.

گلکسی A54 در غیاب گلکسی A74 چه ویژگی هایی خواهد داشت؟

گزارش‌های قبلی حاکی از آن بود که گلکسی A54 دارای صفحه‌نمایش ۶.۴ اینچی Super AMOLED با رزولوشن FHD+، نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز و حسگر اثر انگشت درون صفحه‌نمایش خواهد بود. یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی (احتمالا با OIS) و یک دوربین 12 مگاپیکسلی فوق عریض وجود خواهد داشت. انتظار داریم این گوشی دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی و فیلمبرداری 4K داشته باشد.

سامسونگ Exynos 1380 و Exynos 1330 دیده شد، آیا امکان استفاده از آن در گلکسی A54 وجود دارد؟!

سامسونگ همچنین پردازنده بهتری را برای گلکسی A54 در نظر خواهد گرفت که احتمال دارد اگزینوس 1380 است. این پردازنده دارای چهار هسته CPU با کارایی بالا است که در مقایسه با Exynos 1280 دو هسته ای (استفاده شده در Galaxy A53 5G) عملکرد بهتری را نوید می دهد.

همچنین دارای پردازنده گرافیکی قدرتمند Mali-G68 است. این دستگاه ممکن است دارای 5G، GPS، Wi-Fi 5، بلوتوث 5.3، NFC، پورت USB Type-C، بلندگوهای استریو و رتبه IP68 باشد. انرژی آن توسط یک باتری 5100 میلی آمپر ساعتی تامین می شود.

نطر شما چی هست؟ آیا فکر می کنید حذف گلکسی A74 از سبد محصولات سامسونگ منطقی است؟ چه جایگزینی برای این کار باید در نظر گرفت؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا