اخبار فناوری

نمونه اولیه گوشی تاشو خارجی شیائومی را ببینید

به جز سریال هواوی میت ایکس و خانواده Royole FlexPai، اکثریت قریب به اتفاق گوشی های تاشو با طراحی داخلی ارائه می شوند. دو گوشی تاشو شیائومی نیز دارای طراحی داخلی هستند. اما تصاویر زنده اخیراً فاش شده اولین نگاه ما را به نمونه اولیه تلفن تاشو این شرکت نشان می دهد. همچنین مشخص نیست که آیا شیائومی قصد دارد این دستگاه را در آینده عرضه کند یا این پروژه برای همیشه لغو شده است.

نمونه اولیه گوشی تاشو خارجی شیائومی

سوت زن کوبا وویچیچوفسکی به تازگی شیائومی عکس هایی از نمونه اولیه این گوشی تاشو در حساب توییتر خود منتشر کرده است که طراحی تاشو به سمت بیرون این دستگاه را نشان می دهد. این شکل از طراحی باعث شده است که دستگاه مذکور با تغییرات زیادی نسبت به گوشی های Mi Mix Fold و Mix Fold 2 این شرکت همراه باشد.

نمونه اولیه گوشی تاشو خارجی شیائومی

نمونه اولیه گوشی تاشو خارجی شیائومی

این تصاویر یک گوشی را نشان می دهد که شباهت زیادی به سری Mate X هواوی دارد که بیشتر به خاطر طراحی رو به بیرون و همچنین لنزهای دوربینش شناخته شده است. در مورد ماژول دوربین، ما همچنین می توانیم حداقل چهار لنز دوربین را در تلفن تاشو شیائومی ببینیم. با این حال، نمونه اولیه دارای پنل پشتی نیست، بنابراین به راحتی می توانید باتری ها، مدارها و سایر عناصر این دستگاه را شناسایی کنید.

Wojciechowski همچنین جزئیات گویای دیگری در مورد این گوشی ارائه کرد و اشاره کرد که این گوشی دارای یک چیپست اسنپدراگون 855 2019 و یک مودم X50 5G است. او همچنین ادعا کرد که تعداد بسیار کمی از دستگاه‌ها در معرض دید عموم قرار گرفته‌اند که با توجه به اینکه اکنون پس از سال‌ها شاهد این نمونه اولیه هستیم، قابل درک است.

مشخص نیست که چرا این طرح خاص به صورت تجاری در دسترس نبود. اما ما حدس می زنیم که دوام کلی این شکل از طراحی گوشی تاشو می تواند یک نگرانی بزرگ باشد. در محیط امروزی، طرح‌های تاشو عموماً محبوب‌تر هستند، زیرا فرم طراحی آنها از صفحه نمایش تاشو نسبتاً شکننده در برابر خراش و آسیب‌های دیگر محافظت می‌کند.

نظر شما در مورد نمونه اولیه گوشی تاشو شیائومی چیست؟



محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا