اخبار فناوری

نمای جلوی Galaxy S23 کمی متفاوت از Galaxy S22 خواهد بود

نمای جلوی موبایل های اندرویدی بسیار شبیه به یکدیگر شده است. اخیرا گزارشی منتشر شده که می گوید نمای جلوی Galaxy S23 با گلکسی S22 کمی متفاوت خواهد بود. اما این تفاوت کجاست و آیا بسیار محسوس خواهد بود؟

نمای جلوی Galaxy S23

هنگامی که به تصویر بالا نگاه می کنید، تشخیص تفاوت بین جلوی گلکسی اس 23 و گلکسی اس 22 سامسونگ کمی دشوار است. طبیعی است، معمولا منبعی که تمرکز زیادی روی چنین تفاوت هایی دارد، جهان یخی است!

او در توییتی ضخامت قاب مدل پایه سری گلکسی اس 23 را به اشتراک گذاشت. به گفته وی، ضخامت سمت چپ و راست و قسمت بالای صفحه نمایش گلکسی اس 23 3.0 میلی متر و ضخامت چانه یا لبه پایین صفحه نمایش 3.2 میلی متر خواهد بود.

او تخمین می زند که ضخامت قاب فلزی گلکسی اس 23 کمی بیشتر از گلکسی اس 22 باشد. به همین دلیل، اگر نمونه رنگی با فریم فلزی رنگی خریداری کنید، ممکن است تفاوت چندانی با گلکسی اس 22 احساس نکنید، اما اگر رنگ مشکی را با فریم مشکی خریداری کنید، حاشیه کلی صفحه نمایش مانند تصویر زیر می شود. .

به این ترتیب، احساس خواهید کرد که گلکسی اس 23 حاشیه نمایشگر بیشتری نسبت به گلکسی اس 22 دارد، در حالی که احتمالاً اینطور نیست. اندازه فریم به Galaxy A53/A54 نزدیک‌تر خواهد بود. بنابراین، احساس کلی دستگاه نیز مشابه خواهد بود.

تفاوت دیگر در قسمت سوراخ صفحه نمایش است. جایی که احتمالاً یک حفره نمایشگر کمی کوچکتر برای گلکسی S23 در نظر گرفته شده است که به آن احساس برتری کمی می دهد، گفته می شود که قطر سوراخ پانچ 3.0 میلی متر است.

مشخصات احتمالی سامسونگ گلکسی اس 23

مدل پایه خانواده گلکسی S23 احتمالا دارای صفحه نمایش 6.1 اینچی Super AMOLED خواهد بود. این پنل از نرخ تازه سازی 120 هرتز و حداکثر روشنایی تا 1750 نیت پشتیبانی می کند.

در بخش باتری، گزارش ها به حجم 3900 میلی آمپر ساعت با شارژ سریع 25 وات اشاره کردند.ما انتظار داریم که سری گلکسی اس 23 سامسونگ نیز از نسخه اورکلاک شده نسل دوم اسنپدراگون 8 با فرکانس 3.36 گیگاهرتز تغذیه شود.

سری گلکسی اس 23 نیز دارای قابلیتی است که قبلاً در سری آیفون 14 و هواوی میت 50 وجود داشت، قابلیت اتصال ماهواره ای!

نظر شما چیه؟ آیا این تفاوت ها در نمای جلوی گلکسی S23 برای شما مهم است؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا