اخبار فناوری

نمایشگر 360 درجه و لولای سامسونگ نمایان شد

اگر داستان محصولات تاشو ادامه پیدا کند، هنوز جای زیادی برای توسعه وجود خواهد داشت. به عنوان مثال، این صفحه نمایش تاشو 360 درجه یکی از مواردی است که جا برای توسعه باقی می گذارد. اخیراً صفحه نمایش و لولای 360 درجه سامسونگ نمایان شده است که ایده توسعه محصولات جالبی را به وجود می آورد.

صفحه نمایش و لولا 360 درجه سامسونگ

صفحه نمایش سامسونگ (Samsung Display) نمونه اولیه نمایشگر و لولای جدید خود را به نمایش گذاشت که هم به داخل و هم به بیرون خم می شود. طراحی “Flex In & Out” به لولا اجازه می دهد تا دستگاه را 360 درجه خم کند در حالی که لولا و چین صفحه نمایش به طور قابل توجهی کمتر قابل توجه هستند.

امروز یک نمونه اولیه نمایش داده شد، اما هیچ اطلاعاتی در مورد اینکه آیا پنل و لولای جدید به زودی برای تولید تجاری آماده خواهند شد ارائه نکرد.

همانطور که در تصویر مشاهده می کنید، این صفحه نمایش با طراحی لولای جدیدی عرضه می شود که به جای ایجاد پدیده ریزش اشک در قسمت تاشو صفحه، به دستگاه اجازه می دهد کاملا بسته شود.

تصویر بالا نمونه اولیه را در کنار گوشی هوشمند گلکسی زد فولد نشان می دهد که نشان می دهد ضخامت آن به اندازه گوشی تاشو فعلی خواهد بود. با این حال، می‌توانیم مکانیسم‌های متحرکی را ببینیم که به صفحه نمایش اجازه می‌دهد به راحتی و بدون تلاش تا شود.

چنین طراحی امکان دسته بندی جدیدی از دستگاه های تاشو را بدون نیاز به صفحه نمایش خارجی فراهم می کند. این به نوبه خود فضای بیشتری را برای باتری های بزرگتر و سنسورهای دوربین بزرگتر بدون ضخامت بیش از حد گوشی ایجاد می کند.

نظر شما چیه؟ شما فکر می کنید نمایشگر ورودی و خروجی انعطاف پذیر سامسونگ آیا می توان آن را به زودی در محصولات تجاری مشاهده کرد؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا