اخبار فناوری

نسخه نقره ای شفاف Nubia Red Magic 8 Pro معرفی شد

نسخه نقره ای شفاف Nubia Red Magic 8 Pro به طور رسمی در چین عرضه شد. همانطور که از نام این گوشی هوشمند مشخص است، پنل پشتی به وضوح طراحی شده است و زیبا به نظر می رسد. نسخه شفاف Redmi 8 Pro به عنوان یک گوشی هوشمند گیمینگ ظاهر و سبک خاصی دارد.

نسخه نقره ای شفاف Red Magic 8 Pro حدود 800 دلار قیمت دارد

نسخه نقره ای شفاف Nubia Red Magic 8 Pro هیچ تفاوتی با نسخه استاندارد از نظر سخت افزاری ندارد. این تلفن هوشمند جدید Nubia تنها در نسخه 12 گیگابایتی موجود است و قیمت آن 4999 یوان (حدود 799 دلار) است. این گوشی هوشمند گیمینگ هم اکنون برای پیش خرید در دسترس است. افرادی که این دستگاه را پیش خرید کنند 100 یوان (معادل 14 دلار) تخفیف خواهند داشت.

Nubia Red Magic 8 Pro نسخه Clear

نسخه شفاف Redmagic 8 Pro دارای صفحه نمایش 6.8 اینچی FullHD+ AMOLED با نرخ رفرش 120 هرتز است.نمایشگر این گوشی هوشمند به لطف دوربین سلفی زیر نمایشگر فوق العاده است. تراشه پرچمدار اسنپدراگون 8 نسل 2 قدرت پردازش مورد نیاز این گوشی هوشمند را تامین خواهد کرد. RedMagic جدید به طور پیش فرض با اندروید 13 عرضه می شود.

سه لنز دوربین در قاب عقب Redmi 8 Pro دوربین اصلی این گوشی دارای رزولوشن 50 مگاپیکسل و دوربین فوق عریض دارای سنسور 8 مگاپیکسلی است. دوربین ماکرو نیز دارای وضوح 2 مگاپیکسل است. این گوشی هوشمند عملکرد بسیار خوبی دارد اما در بخش دوربین عملکرد درخشانی ندارد. مانند گیزموچین وی خاطرنشان می کند که نسخه نقره ای شفاف Nubia Red Magic 8 Pro دارای باتری 6000 میلی آمپری با ظرفیت بالا است و از شارژ سریع 80 واتی پشتیبانی می کند. این گوشی هوشمند گیمینگ از شارژر بی سیم 65 واتی نیز پشتیبانی می کند.

تست استرس گوشی بازی Nubia Redmi 8 Pro را تماشا کنید

نظر شما در مورد Nubia RedMagic 8 Pro Transparent Edition چیست؟ آیا تا به حال تجربه استفاده از گوشی هوشمند گیمینگ را داشته اید؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا