اخبار فناوری

نسخه جدید لپ تاپ ایسر Aspire 3 با پردازنده Core i3-N305 معرفی شد

در ماه فوریه بود که ایسر لپ تاپ Aspire 3 را با پردازنده نسل یازدهم اینتل در هند معرفی کرد. حال این شرکت با معرفی نسخه جدید سری Aspire 3 را به روز کرده است. جدیدترین لپ تاپ معرفی شده توسط ایسر با دو صفحه نمایش با اندازه های مختلف و یک پردازنده جدید عرضه می شود. نسخه جدید Aspire 3 قیمت مقرون به صرفه تری نسبت به مدل قبلی خواهد داشت.

نسخه جدید لپ تاپ Aspire 3 ایسر کمتر از 500 دلار قیمت دارد

همانطور که گفته شد آخرین لپ تاپ ایسر در دو نسخه با دو صفحه نمایش متفاوت (از نظر اندازه) عرضه می شود. Acer Aspire 3 با نمایشگرهای 14 و 15.6 اینچی عرضه خواهد شد. این دو صفحه نمایش دارای رزولوشن FullHD هستند. این محصول باریک ترین و سبک ترین مدل از سری Aspire 3 است که 18.9 میلی متر ضخامت و 1.7 کیلوگرم وزن دارد. لپ تاپ جدید Acer Aspire 3 به بلندگوهای استریو مجهز شده است. و وب کم آن دارای وضوح 720p است.

ایسر اسپایر 3

پردازنده Intel Core i3-N305 قدرت پردازشی مورد نیاز برای آخرین لپ تاپ ایسر را فراهم می کند. این دستگاه دارای 8 گیگابایت رم LPDDR5 و حداکثر 512 گیگابایت حافظه ذخیره سازی (نوع SSD) می باشد. ایسر ادعا می کند که Aspire 3 جدید دارای سیستم خنک کننده پیشرفته است و با وجود فن بزرگ داخل این لپ تاپ، کاربران هیچ مشکل گرمایی نخواهند داشت. این لپ تاپ به صورت پیش فرض دارای ویندوز 11 است و عمر باتری 11 ساعته را در اختیار کاربران خود قرار می دهد. این محصول از عملکرد بیدار شدن صدا از دستیار صوتی کورتانا پشتیبانی می کند.

لپ تاپ Nitro 5 (2023) ایسر با صفحه نمایش 165 هرتز ارائه شد

درست مثل وب سایت گیزموچینا Acer Aspire 3 در آخرین گزارش خود شامل پورت USB-C، پورت USB Type-A 3.2 Gen 1 و HDMI 2.1 است. این محصول دارای جک 3.5 میلی متری صدا نیز می باشد. Acer Aspire 3 با قیمت 39999 روپیه (حدود 486 دلار) است. موجود در هند. کاربران می توانند این دستگاه را از فروشگاه های ایسر، وب سایت ایسر یا وب سایت آمازون خریداری کنند.

نظر شما در مورد لپ تاپ جدید ایسر چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا