اخبار فناوری

نام تجاری Samsung Superfast Portable Power به پاوربانک شارژ سریع اشاره دارد

سامسونگ شاید پرفروش ترین برند در دنیای پاوربانک نباشد، اما پاوربانک تولید می کند. اگرچه سامسونگ عجله ای برای بهبود قدرت شارژ تلفن های همراه خود ندارد، اما به نظر می رسد که پاوربانک های سریع تری می خواهد. چرا؟ زیرا نام تجاری Samsung Superfast Power Portable به پاوربانک شارژ سریع مراجعه کنید.

نام تجاری Samsung Superfast Power Portable

سامسونگ علامت تجاری “Samsung Superfast Portable Power” را انتخاب کرده است که احتمالاً نشان دهنده ورود قریب الوقوع پاور بانک های جدید برای تلفن های هوشمند و سایر دستگاه ها است.

بسته به طبقه بندی، اصطلاح علامت تجاری را می توان برای 2 مورد زیر استفاده کرد:

  1. 1- شارژر باتری دستگاه های موبایل
  2. 2- پاور بانک برای موبایل
لوگو سامسونگ

سامسونگ

برندها عموماً به دنبال پوشش طیف وسیعی از زمینه‌های استفاده ممکن هستند و به شرکت اجازه می‌دهند تا گزینه‌های خود را در مورد مناسب بودن محصول باز نگه دارد. برای این اصطلاح خاص، واضح است که سامسونگ ممکن است بخواهد از آن برای پاوربانک ها یا شارژرها استفاده کند.

شاید عبارت “Superfast” در اینجا حتی بتواند نشان دهنده پذیرش سرعت شارژ سریعتر شارژرهای موبایل توسط سامسونگ باشد. در حالی که این شرکت عجله ای برای فراتر رفتن از 45 وات ندارد (حتی اگر برخی از رقبای چینی سرعت بالاتری ارائه می دهند)، ممکن است سامسونگ در نهایت بخواهد رقابت کند.

در حال حاضر فقط یک علامت تجاری ثبت شده است و هیچ چیز قطعی نیست. به نظر شما این برند سامسونگ Superfast Portable Power برای پاوربانک فوق سریع است یا برای شارژ سریعتر؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا