اخبار فناوری

موتورولا Moto G53s با اسنپدراگون 480 در کنسول Google Play مشاهده شد

در اوایل سال جاری، موتورولا گوشی هوشمند مقرون به صرفه Moto G53 5G را در چین معرفی کرد. نسخه جهانی این گوشی هوشمند به تازگی گواهینامه GCF را دریافت کرده است که نشان می دهد این دستگاه در آینده نزدیک به بازار جهانی عرضه خواهد شد. اکنون موتورولا Moto G53s به همراه برخی از اطلاعات سخت افزاری و نرم افزاری آن در لیست کنسول Google Play دیده شده است. با مایفون مگ با ما همراه باشید تا جزئیات این خبر را بررسی کنیم.

Motorola Moto G53 دارای صفحه نمایش HD+ و اندروید 13 خواهد بود

انتظار می رود موتورولا تا پایان سال جاری از Moto G53s رونمایی کند. این دستگاه یک گوشی میان رده 5G مقرون به صرفه خواهد بود. اگرچه هنوز زمان رونمایی از این گوشی هوشمند اعلام نشده است; اما این دستگاه با کد پنانگ در کنسول گوگل پلی دیده شده است که نشان از معرفی آن در آینده نزدیک دارد.

Moto G53 در کنسول Google Play

لیست گوگل پلی نام این گوشی هوشمند ارزان قیمت بعدی موتورولا را تایید می کند. همچنین نشان می دهد که دستگاه قدرت پردازش خود را از طریق تراشه دریافت می کند اسنپدراگون 480 این چیپست شامل دو هسته Kryo 460 با فرکانس 2.0 گیگاهرتز و شش هسته Kryo 460 با فرکانس 1.8 گیگاهرتز به همراه پردازنده گرافیکی Adreno 619 برای پردازش گرافیکی است.

انتظار می رود موتورولا موتو جی 53 با 4 گیگابایت رم عرضه شود. احتمالا این دستگاه به صورت پیش فرض به نسخه سیزدهم رابط کاربری اندروید و MyUX مجهز خواهد شد. آخرین خبرها نشان می دهد که این گوشی هوشمند دارای صفحه نمایش HD+ با وضوح 720 در 1600 پیکسل است. موتورولا اخیرا یک گوشی هوشمند میان رده جدید را در بازارهای اروپا و آسیا عرضه کرده است Moto G73 5G این گوشی هوشمند اکنون در بازار هند برای خرید در دسترس است و کاربران می توانند آن را با قیمتی کمتر از 20000 روپیه (حدود 240 دلار) دریافت کنند.

Motorola Moto G73 با دوربین 50 مگاپیکسلی معرفی شد

نظر شما در مورد Motorola Moto G53 بر اساس اطلاعات فاش شده چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا