اخبار فناوری

معرفی Poco F4 5G در جهان و در هند در روز دوم جولای 1401 انجام خواهد شد.

بله، ساعاتی پیش تاریخ معرفی Poco F4 5G به طور رسمی اعلام شد. به گفته پوکو، این دستگاه قرار است در دومین روز تابستان 1401 معرفی شود، در واقع زمان این رویداد ساعت 16:30 به وقت تهران خواهد بود و در این رویداد مشترک، دستگاه جدید پوکو عرضه می شود. به طور همزمان برای بازارهای جهانی و هند. پوکو در مورد دستگاه جدید خود بسیار هیجان زده است و معتقد است که می تواند جایگزین F1 معرفی شده در سال 2018 شود. در ایران نیز دستگاه جدید پوکو سرورهای خاص خود را خواهد داشت. پس با ما همراه باشید.

طی چند روز گذشته، حساب رسمی توییتر Poko India برخی از ویژگی های کلیدی دستگاه آینده خود را قبل از معرفی Poco F4 5G به اشتراک گذاشت. بر اساس این مشخصات، انتظار می رود این دستگاه نسخه اصلاح شده Redmi K40S عرضه شده در چین باشد.

معرفی Poco F4 5G در جهان و در هند در روز دوم جولای 1401 انجام خواهد شد.

مشخصات Poco F4 5G

Poco F4 5G با نمایشگر نسل چهارم sAMOLED E4 سامسونگ با یک سوراخ پانچ در وسط صفحه ارائه می شود. این نمایشگر حداکثر روشنایی 1300 نیت را ارائه می دهد و از HDR10+ پشتیبانی می کند. این دستگاه دارای اسکنر اثر انگشت در کنار دکمه پاور خواهد بود. همچنین دارای گواهی IP53 برای مقاومت در برابر آب است.

POCO F4 5G دارای یک صفحه پشتی رنگی گرادیان است که با یک ماژول دوربین مستطیل شکل عرضه می شود. این دوربین در مجموع دارای سه سنسور است و شامل یک لنز اصلی 64 مگاپیکسلی با پشتیبانی از لرزشگیر اپتیکال و کاهش تاری عالی است.

همچنین با توجه به خبر قبلی تایید شده است که POCO F4 5G دارای پردازنده اسنپدراگون 870 در زیر بدنه خود است. گفته می شود این چیپست بهینه ترین تراشه در سری اسنپدراگون 800 است.این دستگاه دارای 12 گیگابایت رم LPDDR5 و 256 گیگابایت حافظه داخلی UFS 3.1 است. البته می توان انتظار داشت که این گوشی هوشمند با تنظیمات رم و فضای ذخیره سازی بیشتری عرضه شود. منبع Poco F4 5G همچنین بیان می کند که دارای فناوری LiquidCool 2.0 است که از یک محفظه بخار و صفحات گرافیتی ۷ لایه برای دفع گرما تشکیل شده است.

طبق تیزرها، POCO F4 5G در رنگ های سبز و مشکی عرضه خواهد شد. آیا منتظر این دستگاه هستید؟ نظر شما در مورد مشخصات آن چیست و در چه بازه هایی قیمت آن را در بازار جهانی پیش بینی می کنید؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا