اخبار فناوری

معرفی بهترین سری کامپیوترهای ایسوس

لپ‌تاپ‌های ایسوس بر بازار رایانه‌های همراه در کشور تسلط دارند. این موضوع باعث شده بسیاری از افراد لپ تاپ ایسوس را خریداری کنند. در بازار لپ تاپ سیستم های مختلفی با برندهای مختلف وجود دارد. اما متاسفانه برخی از آنها برای فعالیت هایی مانند گرافیک، برنامه نویسی و بازی های سنگین مناسب نیستند.

متخصصان ایسوس لپ تاپ های خود را به گونه ای طراحی کرده اند که کاربران بتوانند به بهترین شکل ممکن از آن برای پردازش سنگین ترین اطلاعات بدون مشکل استفاده کنند. البته این شرکت علاوه بر کیفیت و دقت در تولید لپ تاپ های خود، به جیب مشتریان نیز توجه زیادی داشت. به همین دلیل ایسوس ارزان ترین تا گران ترین لپ تاپ های دنیا را تولید کرده است تا همه با قدرت های مالی مختلف بتوانند از لپ تاپ های این شرکت بهره مند شوند. برای راهنمایی های ضروری تر برای خرید لپ تاپ ایسوس با ما همراه باشید.

ورود کامپیوترهای ایسوس به کشور

لپ تاپ های ایسوس برای اولین بار در سال 2002 وارد کشور شدند. متأسفانه اولین سری از رایانه های با نام تجاری ایسوس دارای اشکالات کلی از جمله مشکلات پردازنده و تخلیه سریع باتری بودند. به همین دلیل بسیاری از مردم از خرید کامپیوترهای ایسوس منصرف شده اند. آنها همچنین لپ تاپ هایی با برندهای دیگر را در نظر گرفتند. اما طولی نکشید که این شرکت تصمیم گرفت بهترین کامپیوترهای رومیزی و موبایلی دنیا را به برند خود اختصاص دهد.

پس از چند سال سری جدید لپ تاپ های ایسوس در مدل های رگ و تاف به صورت استوک از کشورهای اروپایی وارد کشور شد. اگرچه این کامپیوترها کار می کردند، اما قادر به پردازش اطلاعات با سرعت بیش از 120 مگابایت بر ثانیه بودند. به همین دلیل در مدت بسیار کوتاهی نظر مردم نسبت به کامپیوترهای ایسوس تغییر کرده است. بسیاری از دانشجویان، کارمندان و حتی دانشجویان تصمیم به خرید لپ تاپ ایسوس گرفته اند. همین امر باعث شده تا محبوبیت محصولات ایسوس در کشور چندین برابر شود.

Chromebook-Flip-C434

نکات مهم برای انتخاب بهترین لپ تاپ ایسوس

برای خرید لپ تاپ ایسوس چه نو و چه موجود، باید به نکاتی توجه کنید تا بتوانید خریدی سودآور و مفید داشته باشید. همانطور که در قسمت های قبل گفته شد کامپیوترهای ایسوس با چندین مدل مختلف وارد کشور شده اند که معروف ترین آنها لپ تاپ ایسوس راگ و تاف است. اما باید به عواملی مانند نوع باتری، CPU، فن خنک کننده، مادربرد و صفحه نمایش توجه کنید. زیرا با توجه به این موارد می توانید با توجه به بودجه خود یک لپ تاپ ایسوس باکیفیت خریداری کنید و از کار آن لذت ببرید.

یکی از مهم ترین نکاتی که در خرید کامپیوتر ایسوس باید به آن توجه کنید، پردازنده آن است. پردازنده یا CPU نقش مهمی در سرعت پردازش اطلاعات لپ تاپ ها دارد. اکثر کامپیوترهای ایسوس به خصوص مدل های Rugged و Tough از پردازنده های cori7 بهره می برند. البته در نظر داشته باشید که برخی از فروشندگان لپ تاپ بسته به سفارش مشتری از پردازنده های قوی تری برای تقویت و افزایش سرعت پردازش در مادربرد این دستگاه استفاده می کنند. این امر استفاده کاربران از این دستگاه را آسان تر می کند.

لپ تاپ ROG بخرید

لپ تاپ سری Ragz ایسوس پرفروش ترین و محبوب ترین لپ تاپ در کشور و حتی جهان محسوب می شود و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. کامپیوترهای راگ ایسوس در سال های اخیر توانسته اند عملکرد عالی و درخشانی از خود نشان دهند. این موضوع باعث شده بسیاری از افراد لپ تاپ ROG را خریداری کنند. البته ناگفته نماند که کامپیوترهای سری Rag ایسوس به طور خاص برای گیمرها طراحی شده اند. این سیستم ها قادر به پشتیبانی از بازی های عظیم با گرافیک بالا هستند.

لپ تاپ لپ تاپ ایسوس ROG مجهز به حافظه رم 16 گیگابایتی بسیار قدرتمند است که وجود چنین حافظه رم قدرتمندی در این کامپیوتر پردازش اطلاعات فشرده شده را تسهیل کرده است. به علاوه این کامپیوتر مجهز به حافظه داخلی 512 گیگابایتی قابل ارتقا تا 2.5 ترابایت می باشد به همین دلیل می توانید بدون مشکل تمامی اطلاعات خود را تا زمانی که بخواهید در این کامپیوتر نگهداری کنید. پس فرصت را غنیمت شمرده و یک کامپیوتر ROG ایسوس با کیفیت را از فروشگاه های معتبر خریداری کنید.

خرید لپ تاپ TUF

شرکت تایوانی ایسوس با ارائه یک مدل کامپیوتری با کیفیت Tough توانست نظر اکثر مشتریان دنیا را به خود جلب کند. کامپیوترهای سخت ایسوس مانند سایر کامپیوترها به امکاناتی مانند ماوس لمسی، صفحه نمایش لمسی با وضوح 1600*900 و ظاهری بسیار زیبا و مجلل مجهز هستند. همچنین وجود 16 و 8 گیگابایت رم و 8 پردازنده corei در این رایانه همراه، قدرت پردازش داده آن را چندین برابر کرده است.

یکی از مهم ترین عواملی که باعث شده افراد به جای خرید لپ تاپ های برندهای مختلف، لپ تاپ های مقاوم TUF را بخرند، پردازش قدرتمند و در عین حال گرافیک با کیفیت آن است. کامپیوترهای ایسوس Rugged برای گیمرها مناسب هستند. همچنین قابلیت بازی و اجرای بازی های بسیار سنگین با حجم بیش از 10 گیگابایت را دارا می باشند.علاوه بر این محصولات مدل Tough ایسوس مجهز به باتری لیتیومی بسیار قدرتمند 16000 میلی آمپر ساعتی بوده و طول عمر بسیار بالایی دارند. با وجود تمام این مزایا، توصیه می شود فقط از کامپیوترهای ایسوس تاف برای بازی های سنگین و بازی های سنگین استفاده کنید تا لذت بازی را احساس کنید و از آن لذت ببرید.

بهترین گزینه برای خرید لپ تاپ ایسوس

امروزه فروشگاه های زیادی وجود دارند که لپ تاپ و انواع کامپیوتر را می فروشند. اما برخی از آنها می توانند کامپیوترهای ایسوس را با قیمتی نجومی به شما بفروشند. به همین دلیل برای خرید لپ تاپ ایسوس باید به فروشگاه های معتبر مراجعه کنید تا بتوانید این دستگاه باکیفیت را با قیمت مناسب تهیه کنید.

بهترین گزینه برای خرید لپ تاپ ایسوس مراجعه به فروشگاه اینترنتی معتبر DigiTamin است. فروشگاه اینترنتی دیجی تامین با چندین سال سابقه درخشان و طولانی در زمینه فروش و فروش قطعات کامپیوتر دسکتاپ و موبایل دستاوردهای مثبت بسیاری را به دست آورده است.

علاوه بر این، قیمت محصولات این فروشگاه اینترنتی معتبر بسیار مناسب تر از سایر فروشگاه ها می باشد. به همین دلیل پیشنهاد می شود اگر به دنبال راهی برای خرید لپ تاپ ایسوس هستید حتما به وب سایت فروشگاه دیجی تامین مراجعه کنید تا بتوانید این دستگاه ارزشمند را با قیمت مناسب و کیفیت تضمینی خریداری کنید. در ضمن می توانید قبل از خرید با مشاورین این سایت مشورت کنید تا با خیالی آسوده خرید خود را انجام دهید.

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا