اخبار فناوری

معاون شیائومی تایید کرد که گوشی گیمینگ Redmi K60 هرگز معرفی نخواهد شد

شرکت شیائومی نسل جدیدی از گوشی های پرچمدار این سری را روانه بازار خواهد کرد شیائومی 13 یکشنبه آینده نمایش داده شود. اما اخیرا یکی از معاونان این شرکت ادعا کرده است که این دستگاه از گوشی های گیمینگ قدرتمندتر خواهد بود. لو ویبینگ او که در غرب با نام ویلیام لو نیز شناخته می‌شود، گفت که در سال 2023 برای اجرای بازی‌های اندرویدی نیازی به دستگاه‌های اختصاصی نخواهیم داشت و این روند “مرگ محکوم به مرگ” است. وی همچنین خاطرنشان کرد که امسال شاهد گوشی هوشمندی به نام Redmi K60 Gaming از این شرکت نخواهیم بود.

گوشی گیمینگ Redmi K60

یکی از معاونان شیائومی که همچنین به عنوان رئیس شیائومی چین و رئیس برند ردمی نیز شناخته می شود، اخیراً تأیید کرده است که نباید از دستگاه بازی Redmi K60 انتظار داشت، زیرا Redmi K60 نرمال باید برای تمام نیازهای بازی مشتری کافی باشد.

همانطور که برخی شایعات تاکنون فاش کرده اند، سری Redmi K60 در حال تولید است. طیف این سری همچنین شامل یک گوشی جدید به نام Redmi K60E می شود و تایید شده است که این دستگاه دارای چیپست Dimensity 8200 خواهد بود که برای اهداف بازی توسعه یافته است.از دیگر گوشی های این خانواده می توان به Redmi K60 استاندارد با تراشه اسنپدراگون 8+ اشاره کرد. Gen 1 و Redmi K60 Pro با Snapdragon 8 Gen 2.

تلفن بازی Redmi K60 ارائه نمی شود

تلفن بازی Redmi K60 ارائه نمی شود

پیش از این، Luo اعلام کرد که Dynamic Island توسط تیم توسعه نرم‌افزار شیائومی در حال آزمایش است، بنابراین ممکن است عملکرد آیفون 14 پرو اپل را در Redmi K60 ببینیم، حتی اگر دوربین سلفی یک سوراخ است.

اوایل یک شایعه عجیب منتشر شده است که مدل استاندارد سری Redmi K60 می تواند به تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 مجهز شود، در حالی که نسخه پرو از چیپست اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 استفاده می کند. البته طبق اعلام Digital Chat Station، این ممکن است درست نباشد

نظر شما در مورد عدم معرفی گوشی Redmi K60 Gaming و سایر دستگاه های بازی توسط شیائومی چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا