اخبار فناوری

مشکل ویندوز برای تراشه های AMD Ryzen ؛ کاربران از عملکرد ضعیف خود شکایت دارند!

Windows دارای جذابیت های زیادی است. این نسل از سیستم عامل ویندوز برای به روز رسانی رایگان در دسترس کاربران است. بسیاری نیز این بروزرسانی را انجام داده اند. اما اخیراً مشکلات ویندوز برای تراشه های AMD Ryzen ظاهر شده است. اما این مشکل عملکرد در کدام زمینه ها ظاهر می شود؟

عملکرد عملکرد ویندوز برای پردازنده های سری AMD Ryzen

مایکروسافت دو روز پیش ، به طور رسمی نسخه نهایی ویندوز 11 حاضر. این نسخه از ویندوز با طراحی جدیدی معرفی شد.

نسخه نهایی ویندوز به طور رسمی منتشر شد: همه آنچه باید بدانید!

طبق گزارشات گیزموچین، پنجره ها. در حال حاضر موجود است این بزرگترین پیشرفتی بود که مایکروسافت امسال می توانست به کاربران خود ارائه دهد. اما باید توجه داشت که مایکروسافت نتوانسته همه کاربران را راضی کند. کاربران رایانه های ویندوز 3 و تراشه های AMD Ryzen مشکلات عملکردی را گزارش کرده اند. حتی مایکروسافت از این مشکل آگاه است و می گوید تراشه های AMD Ryzen می توانند در ویندوز 7 با آن کار کنند 15 درصد افت عملکرد ملاقات.

به نظر می رسد مشکلی در ویندوز وجود دارد که کاربران نگران آن هستند. اولین مورد این است که ویندوز می تواند مقدار کش L3 را سه برابر کند. اما AMD معتقد است که می تواند منجر به کاهش عملکرد 2-5 شود. برخی بازی ها مانند eSports حتی می توانند از افت عملکرد 15 درصدی رنج ببرند! مورد دوم ، فناوری “هسته ترجیحیAMD در محصولات خود قرار دارد. این فناوری مهمترین هدف را به سریعترین هسته پردازنده منتقل می کند. در حال حاضر ، AMD به کاربران ویندوز 7 هشدار داده است که اگر پردازنده آنها بیش از 2 هسته دارد ، باید در مورد میزان TDP در اتاق فکر IT خود مراقب باشند.

خوب ، خبر خوب این است که مایکروسافت و AMD هر دو از این مشکل ویندوز 3. آگاه هستند. ممکن است دو بروزرسانی وجود داشته باشد. یکی برای ویندوز و دیگری به روز رسانی نرم افزاری برای تراشه های Ryzen خواهد بود. با این حال ، در حال حاضر ، اگر از ویندوز استفاده می کنید ، این گزینه عاقلانه تر است.

نظر شما در مورد این مشکل چیست؟ پردازنده کامپیوتر شما چیست؟ ویندوز 10 را ترجیح می دهید یا ویندوز 7؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا