اخبار فناوری

مشکل منقضی شدن مجوز دسترسی به اینترنت در اندروید 14 حل خواهد شد

هنگامی که یک گوشی هوشمند خریداری می کنید، این دستگاه می تواند تقریباً چندین سال به شما خدمت کند. اما با گذشت زمان، دستگاه های اندرویدی جذابیت اصلی خود را از دست می دهند و این به دلایل مختلفی رخ می دهد. بر این اساس، به نظر می رسد مشکل منقضی شدن مجوز دسترسی به اینترنت در اندروید 14 برطرف شود. مایفون مگ با

منقضی شدن مجوز دسترسی به اینترنت در اندروید 14

مانند هر چیز دیگری، گوشی های هوشمند در حال قدیمی شدن هستند. حتی انسان ها پیر می شوند. ممکن است زمانی باشد که فرد پیر شود و همه چیز تغییر کند و آن شخص به سختی بتواند مانند قبل عمل کند. در گوشی های هوشمند هم همینطور، اما این مشکل به زودی حل خواهد شد. در حالی که برخی از تلفن های هوشمند می توانند برای مدت طولانی دوام بیاورند، برخی دیگر نمی توانند.

هنگام استفاده از دستگاه ها، ممکن است برخی از آنها خراب شوند و کاربران از کار با آنها خودداری کنند. آنهایی که خراب نمی شوند، ممکن است در نهایت کاربر از آنها خسته شود، آنها را دور بیندازد و در عوض یک مورد جدید بخرد. با در نظر گرفتن برخی از داده های مهم در چنین دستگاهی، اکثر کاربران تصمیم می گیرند آن را نگه دارند و هر زمان که به اطلاعاتی نیاز داشتند به آن دسترسی داشته باشند. اما موضوع منقضی شدن مجوزهای دسترسی به اینترنت در یک دستگاه هوشمند ممکن است مانع از استفاده از آن دستگاه قدیمی برای اتصال به اینترنت شود.

مشکل انقضای مجوز دسترسی به اینترنت

بسیاری از کاربران نیز به همین دلیل از استفاده از تلفن های قدیمی خود ناامید شده اند زیرا متوجه شده اند که گواهی اینترنت آن منقضی شده است. به همین دلیل نمی توانید با همان گوشی هوشمند به اینترنت متصل شوید. این اتفاق تاکنون برای برخی از گوشی های هوشمند قدیمی رخ داده است. البته این چیز بدی نیست زیرا اندروید روش عجیبی برای مقابله با چنین موضوعی دارد.

از طرفی گوگل می خواهد از شر این موارد برای همه کاربران خلاص شود و این شرکت قصد دارد مشکل ذکر شده را با نسخه بعدی اندروید که اندروید 14 خواهد بود برطرف کند.در یک کد متن باز اندروید توسعه دهنده ای به نام میشال رحمان متوجه شد که گوگل در حال کار بر روی یک مدل سریال اصلی است که به‌روزرسانی خودکار گواهی‌های اولیه اتصال به اینترنت را امکان‌پذیر می‌کند. بنابراین، مجوزهای ذکر شده از فروشگاه Google Play به روز خواهند شد.

مشکل انقضای مجوز دسترسی به اینترنت

به گزارش خبرگزاری GizChinaهمانطور که در حال حاضر وجود دارد، به روز رسانی مجوز پایه با یک به روز رسانی سیستم عامل اصلی همراه خواهد بود. بنابراین، اگر دستگاه دیگر به‌روزرسانی‌های جدید را دریافت نکند، احتمالاً گواهی‌های اساسی نیز به مرور زمان منقضی می‌شوند. با رفع مشکل آتی، مجوزهای اولیه اتصال به اینترنت را می توان به طور خودکار به عنوان بخشی از خدمات تلفن همراه Google به روز کرد.

این کار اینترنت دستگاه را همیشه فعال نگه می دارد و البته می تواند به هر وب سایتی بدون توجه به قدیمی بودن آن متصل شود. گواهی های پایه نیز بر اساس اعتماد کاربر ایجاد می شوند. هر وب‌سایت با استفاده از گواهی‌های ریشه به طور ایمن به دستگاه تلفن همراه متصل می‌شود. این بدان معناست که وقتی گواهینامه های اولیه منقضی می شوند، ورود ایمن به وب سایت ها و سایر برنامه ها غیرممکن می شود. نظر کاربران مایفون مگ در مورد مشکل منقضی شدن مجوز دسترسی به اینترنت که در اندروید 14 برطرف می شود چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا