اخبار فناوری

مشکل صفحه نمایش آیپد مینی 6 کامل نیست و اکنون اعوجاج تصویر گزارش شده است!

آیپد مینی 6 جذابیت های زیادی دارد. استفاده از تراشه Apple A15 Bionic و ویژگی های جدید آن از جمله نقاط قوت این تبلت است. اما مشکل صفحه نمایش آیپد مینی 6 بیش از پیش رایج است. گزارشات جدید نشان می دهد که با اعوجاج تصویر صفحه این تبلت مشکلاتی وجود دارد!

مشکل صفحه نمایش آیپد مینی 6 کامل نیست و این بار مشکل دیگری به وجود آمده است. آیا امکان تماس با دستگاه های معیوب وجود دارد؟

کاربران IPad Mini 6 قبلاً گزارش کرده بودند که صفحه نمایش می لرزد آیپد مینی 6ژله است. اما اپل گفت که مشکلی نیست.

اپل می گوید هیچ مشکلی در صفحه نمایش و حرکت ژله ای آیپد مینی 6 وجود ندارد

شهر گیزموچین، آی پد مینی 6 به تازگی وارد بازار شده است. اما کاربران آن به سرعت مشکل صفحه یخ زده را درک کردند. اما ظاهراً این تنها مشکل صفحه نمایش آیپد مینی 6 نبود ، و اکنون ما گزارش هایی از مشکل جدید این تبلت دریافت کرده ایم. اما شایان ذکر است که همانطور که گفتیم ، کوپرتینوس می گوید مشکلات صفحه نمایش آیپد مینی 6 به دلیل ماهیت پنل های LCD است.

با وجود همه این موارد ، کاربران آیپد مینی 6 مواردی مانند اعوجاج رنگ از شکل واقعی و تغییر رنگ صفحه را گزارش کردند. کاربران Reddit می گویند صفحه جدید آیپد مینی هنگام لمس عمودی با اعوجاج عمودی و تغییرات غیرطبیعی رنگ مواجه می شود. علاوه بر این ، کاربران متوجه شده اند که این مشکل با تنظیم تم iPadOS بر روی تیره و لمس صفحه با کمی فشار بیشتر ، بیشتر مشخص می شود.

نکته جالب این است که کاربر مورد نظر یک آیپد مینی 6 جایگزین از اپل دریافت کرده است و به طور مشابه ، دستگاه جدید نیز همین مشکل را داشته است. یکی از کارکنان اپل به او گفت که اگر اپل مینی 6 را بخواند ، اپل تعجب نمی کند. با این حال ، به نظر نمی رسد که مشکل صفحه نمایش آیپد مینی 6 گسترده باشد. این گزارش در مقیاس کوچک منتشر شده است. اما در حال افزایش هستند. خوشبختانه کسانی که از آیپد مینی 6 استفاده می کنند و این مشکل را دارند می توانند به نمایندگی های اپل مراجعه کرده و یک دستگاه جایگزین تهیه کنند.

نظر شما در مورد این مشکل چیست؟ آیا فکر می کنید این مشکلات واقعا تقصیر صفحه LCD است؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا