اخبار فناوری

مشخصات Xiaomi Redmi + K50 Pro فاش شد: لنز پریسکوپ 108 مگاپیکسلی و سنسور اصلی

معرفی جدیدترین سری از خانواده شیائومی ردمی به نام ردمی k50 آنها هنوز در هاله ای از ابهام هستند و اطلاعات کمی در مورد آنها در دسترس است. با این حال ، به گفته یک افشاگر مشهور از ویبو، ما برخی از مشخصات کلیدی یکی از بهترین اعضای این خانواده به نام Xiaomi Redmi + K50 Pro را داریم که می تواند مشخصات پیشرفته عرضه خواهد شد.

مشخصات شیائومی Redmi + K50 Pro

به نظر می رسد که شیائومی بار دیگر نسخه پیشرفته تری از Pro + را برای سری جدید K50 آماده می کند ، مشخصات اصلی آن نیز اخیراً فاش شد. بر اساس اطلاعات فاش شده ، می توان انتظار یک چیپست قدرتمند و اعلام نشده را داشت اسنپدراگون 898، قدرت این گوشی و باتری 5000 میلی آمپر ساعتی ، نیز انرژی آن را تأمین می کند. همچنین شایعه شده است که صفحه نمایش این گوشی دارای حفره ای برای دوربین سلفی است که از اسکنر اثر انگشت زیر صفحه نیز پشتیبانی می کند.

مشخصات شیائومی Redmi + K50 Pro

مشخصات شیائومی Redmi + K50 Pro

در قاب پشتی دوربین های اصلی ، باید انتظار استفاده از سنسور اصلی 108 مگاپیکسلی را داشته باشید که همچنین ترکیب دوربین با لنز پریسکوپ تله فوتو برای بزرگنمایی نوری و لنز ماوراء بنفش را تکمیل می کند. اگر این مشخصات درست باشد ، Redmi + K50 Pro در نوع خود یک پرچمدار خواهد بود ، نه فقط یک قاتل پرچمدار.

با این حال ، با توجه به استفاده از تراشه پرچمدار Snapdragon 898 ، می توان تصور کرد که K50 ++ به این زودی به نمایش گذاشته نشود و برای تعطیلات امسال در دسترس نباشد. کوالکام به طور معمول تراشه های اصلی خود را در پایان هر سال عرضه می کند و اولین دستگاه هایی که از پردازنده استفاده می کنند در اوایل سال آینده در دسترس خواهند بود. بنابراین به راحتی می توان تصور کرد که Redmi K50 Pro + در اوایل سال 2022 در دسترس باشد.

آیا شیائومی Redmi K50 Pro مجهز به تراشه اسنپدراگون 898 با دوربین 108 مگاپیکسل و شارژر 120 وات خواهد بود؟

نظر شما در مورد مشخصات Xiaomi + Redmi K50 Pro ، که شامل سنسور 108 مگاپیکسلی برای لنز دوربین اصلی و همچنین لنز زوم پریسکوپ آن است؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا