اخبار فناوری

مشخصات Oppo Find X6 فاش شد: استفاده از سه دوربین 50 مگاپیکسلی

افشاگر سلبریتی ماه گذشته ایستگاه چت دیجیتالادعا کرد که نسل جدید گوشی پرچمدار اوپو 2023 با این نام X6 Pro را پیدا کنید این گوشی دارای سه دوربین 50 مگاپیکسلی در پشت خواهد بود که یکی از آنها لنز پریسکوپ و لنز اصلی دارای سنسور 1 اینچی خواهد بود. امروز این افشاگر یک بار دیگر مشخصات مدل استاندارد Oppo Find X6 را فاش کرده است که حداقل از نظر تعداد لنز و وضوح سنسورها با مدل Pro در بخش دوربین مطابقت دارد.

مشخصات Oppo Find X6

طراحی گوشی پرچمدار OPPO Find X6 Pro مدتی پیش در طی رندرهای غیررسمی فاش شد که نشان می داد ماژول دوربین عقب کاملاً متفاوت از سری X5 سلف خود است. این نشت همچنین ممکن است منجر به این گمانه‌زنی شود که مدل استاندارد X6 نیز با همان ماژول دوربین بزرگ با برند Hasselblad در پشت عرضه می‌شود.

اما افشای جدید نشان می دهد که X6 “چهره” خاص خود را خواهد داشت. با این حال، این یکی از ماژول دوربین مربعی استفاده می کند که هنوز اندازه بزرگی دارد.

طبق اطلاعات منتشر شده توسط Digital Chat Station، این دوربین از تمام مزایای بالقوه عکاسی نسل بعدی OPPO بهره خواهد برد. به جز استفاده از سنسور دوربین 1 اینچی سونی که در انحصار مدل پرو در این خانواده باقی خواهد ماند.

مشخصات Oppo Find X6

مشخصات Oppo Find X6

بنابراین، X6 هنوز هم می تواند از وضوح 50 مگاپیکسلی برای هر سه سنسور استفاده کند که شامل یک لنز اولیه از نوع است. Sony IMX890 دارای دیافراگم f/1.8 و OIS به همراه لنز فوق عریض و زوم اپتیکال 2x یا 3x خواهد بود.

این قطعات می توانند ماژول دوربین Find X6 جدید را 3.1 میلی متر اضافی از بدنه شیشه ای 9.2 میلی متری خارج کنند و وزن کلی این دستگاه را به حدود 207 گرم برسانند. 18-22 گرم سنگین تر از سری استاندارد شیائومی 13 است.

در پایان، امیدواریم که مزیت بالقوه X6 در وضوح دوربین عقب از حجم و وزن اضافی بیشتر باشد.

نظر شما در مورد مشخصات دوربین Oppo Find X6 چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا