اخبار فناوری

مشخصات گوشی گیمینگ Red Magic 8 Pro فاش شده است

بر اساس گزارش‌ها، نوبیا در حال کار بر روی گوشی‌های هوشمند جدیدی در رده گیمینگ با نام‌های Red Magic 8 و Red Magic 8 Pro برای بازار چین است. سریال مورد انتظار است جادوی قرمز 8 به عنوان اولین گوشی گیمینگ جهان با تراشه جدید اسنپدراگون 8 نسل 2 ماه گذشته، Red Magic 8 Pro با شماره مدل NX729J در لیست گواهینامه های 3C چین مشاهده شد و اکنون در پایگاه داده سایت صدور گواهینامه TENAA ظاهر شده است و مشخصات کلیدی آن را فاش می کند.

مشخصات گوشی بازی Red Magic 8 Pro

لیست TENAA از گوشی بازی Red Magic 8 Pro نشان می دهد که این دستگاه دارای صفحه نمایش 6.8 اینچی OLED با وضوح 2480 در 1116 پیکسل است. گفته می‌شود که این دستگاه به دلیل حاشیه‌های باریک و عدم وجود نمایشگر سوراخ‌دار، تجربه تمام صفحه را ارائه می‌دهد.

پلتفرم موبایل Snapdragon 8 Gen 2 به Red Magic 8 Pro قدرت می دهد. انتظار می‌رود این دستگاه در پیکربندی‌های مختلف وارد بازار شود، زیرا تا 16 گیگابایت رم و حداکثر 1 ترابایت حافظه را ارائه می‌دهد. به احتمال زیاد، این گوشی گیمینگ می تواند به رم LPDDR5 و فضای ذخیره سازی UFS 4.0 مجهز شود تا تجربه بازی عالی را ارائه دهد.

مشخصات گوشی بازی Red Magic 8 Pro

مشخصات گوشی بازی Red Magic 8 Pro

Red Magic 8 Pro در دو مدل با باتری های 5000 و 6000 میلی آمپر ساعتی عرضه خواهد شد. با توجه به لیست 3C دستگاه، این گوشی تا 165 وات شارژ سریع ارائه می دهد و احتمالاً با اندروید 13 خارج از جعبه عرضه خواهد شد.

دوربین زیر صفحه سلفی جدیدترین گوشی گیمینگ نوبیا 16 مگاپیکسلی است. پنل پشتی این دستگاه میزبان دوربین سه گانه 50 مگاپیکسلی + 8 مگاپیکسلی + 2 مگاپیکسلی خواهد بود. ابعاد این گوشی 163.98 x 76.35 x 8.9 میلی متر و وزن آن در حدود 228 گرم است. با گواهینامه ها 3C و TENAA، به نظر می رسد که پرچمدار جدید بازی Red Magic می تواند تا پایان ماه جاری یا اوایل ژانویه 2023 به طور رسمی معرفی شود.

نظر شما در مورد مشخصات گوشی بازی Red Magic 8 Pro چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا