اخبار فناوری

مشخصات کلیدی OnePlus Ace 2 منتشر شد

این روزها وان پلاس مشغول توسعه محصولات خود در بازه های قیمتی مختلف و دسته بندی های مختلف بازار است. لین که یک شرکت باسابقه است دیرتر از رقبای خود وارد بازار شد اما این روزها توانسته نام خود را در میان نام های بزرگ بازار جای دهد. اخیراً مشخصات کلیدی OnePlus Ace 2 منتشر شده است. در تداوم با مایفون مگ بیا

مشخصات کلیدی OnePlus Ace 2

یک شایعه جدید مشخصات کلیدی گوشی هوشمند OnePlus Ace 2 (قبل از عرضه آن در سال آینده) را فاش می کند. طبق گزارش ها، وان پلاس در حال آماده شدن برای رونمایی از گوشی هوشمند جدید سری Ace در ماه های آینده است. به طور خلاصه، OnePlus Ace 5G اخیراً به طور رسمی در چین معرفی شد. این دستگاه با نام OnePlus 10R 5G وارد بازار هند شد.

از بارزترین ویژگی های این گوشی می توان به شارژ فوق العاده سریع و عملکرد بسیار خوب آن در بخش سخت افزار اشاره کرد. اکنون، به نظر می رسد که جانشین سری Ace، OnePlus Ace 2، در شرف عرضه است. OnePlus Ace Pro در ماه آگوست با قیمت پایه 3499 یوان (518 دلار) وارد بازار شد.

مشخصات کلیدی OnePlus Ace 2

با این حال، OnePlus همچنان مشتاق است تا OnePlus Ace 2 را در آینده نزدیک عرضه کند. از سوی دیگر، مشخصات گوشی هوشمند OnePlus Ace 2 به لطف افشاگر معروف دنیای فناوری، یوگش برار، در اینترنت ظاهر شده است. افشاکننده ادعا می کند که گوشی هوشمند جدید OnePlus از یک سنسور دوربین کاملاً جدید استفاده خواهد کرد.

متاسفانه به نظر می رسد سرعت شارژ این دستگاه از مدل شارژ سریع کندتر نسبت به قبل پشتیبانی می کند. لازم به ذکر است که گوشی هوشمند OnePlus Ace 2 می تواند در سال 2023 با نام OnePlus 11R 5G در بازار هند عرضه شود. همچنین یک افشاگر معتبر دیگر به نام OnLeaks مشخصات کامل OnePlus 11R را در ماه سپتامبر فاش کرد. اکنون یوگش برار گفته است که این گوشی پریمیوم از شارژ سریع 100 واتی پشتیبانی می کند.

مشخصات کلیدی OnePlus Ace 2

با این حال، مدل پرچمدار از شارژ سریع 150 واتی پشتیبانی خواهد کرد.این گوشی احتمالا دارای سنسور دوربین جدیدی نیز خواهد بود که احتمالا یک سنسور 50 مگاپیکسلی سونی IMX766 است. علاوه بر این، این دستگاه دارای یک سنسور 8 مگاپیکسلی فوق عریض و یک سنسور ماکرو 2 مگاپیکسلی در پشت دستگاه است. در گذشته، OnePlus Ace 2 دارای یک دوربین 16 مگاپیکسلی برای سلفی و تماس های ویدیویی بود.

با توجه GizChinaهمچنین نسخه چینی این گوشی ممکن است دارای سیستم عامل اندروید 13 با رابط کاربری ColorOS 13 در بالا باشد. با این حال، طبق گفته MySmartPrice، مدل هندی در زمان عرضه، سیستم عامل Oxygen OS 13 را اجرا خواهد کرد. یک باتری قدرتمند 5000 میلی آمپر ساعتی نیز وظیفه تامین انرژی دستگاه را بر عهده خواهد داشت. ظاهرا این گوشی در نسخه های با رم 8، 12 و 16 گیگابایتی عرضه خواهد شد.

مشخصات کلیدی OnePlus Ace 2

همچنین در قسمت حافظه داخلی نیز احتمالا گزینه های 128 گیگابایتی و 256 گیگابایتی ارائه خواهد شد. زیر کاپوت، Ace 2 ممکن است دارای تراشه نسل اول اسنپدراگون 8 پلاس باشد. Ace 2 دارای صفحه نمایش 6.7 اینچی Fluid AMOLED با رزولوشن 1.5K و نرخ تازه سازی تصویر تا 120 هرتز خواهد بود و در نهایت، نمایشگر احتمالاً کمی خمیده خواهد بود. نظر شما در مورد مشخصات کلیدی OnePlus Ace 2 چیست؟ آیا این دستگاه شانس خوبی برای رقابت با سایر محصولات دارد؟ !

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا