اخبار فناوری

مشخصات و رندرهای Motorola Moto Watch 100 منتشر شد

دنیای ساعت های متصل همیشه دنیایی جذاب با رقبای زیادی بوده است. مشخصات و رندرهای موتورولا موتو واچ 100 اخیرا منتشر شده است. ادامه دادن با ?? با من بودن.

مشخصات و رندرهای موتورولا موتو واچ 100 منتشر شد. یک ساعت هوشمند جذاب و مطلوب…؟

انتظار می رود موتورولا چندین ساعت هوشمند از جمله Moto Watch 100 را در سال جاری عرضه کند. قلب تپنده این ساعت هوشمند Snapdragon Wear 4100 خواهد بود. همچنین سیستم عامل سیستم عامل بپوشید گوگل را نیز اجرا می کند. تصاویری که قبلا فاش شده بودند، پیش نمایشی از طراحی هستند ساعت موتو 100 Eu اما اخیراً مجموعه ای از رندرهای جدید فاش شده است که دید بهتری از این ساعت هوشمند به ما می دهد.

موتورولا با 3 ساعت در سال 1400 به بازار ساعت های هوشمند باز می گردد

گوگل رسما از Wear OS 3.0 با ادغام سامسونگ تایزن رونمایی کرد: طراحی جدید، عملکرد بهتر و عمر باتری بهتر

مشخصات و رندرهای Motorola Moto Watch 100

Moto Watch 100 دارای طراحی دایره ای با دو دکمه فیزیکی در سمت راست دستگاه است. قاب ساعت دارای روکش مات است، در حالی که دکمه‌ها با روکش فلزی عرضه می‌شوند. این دکمه ها با آنچه در تصاویری که قبلاً فاش شده بود، متفاوت است. زیرا این تصاویر ساعت هوشمند را با دکمه های دایره ای در رنگ های مختلف نشان می دهد. احتمالاً با دو نسخه متفاوت از Moto Watch 100 مواجه خواهیم شد. به عبارت دیگر ساعت های هوشمند کاملاً با یکدیگر متفاوت هستند.

مشخصات دستگاه

همانطور که گفته شد منبع این تصاویر ادعا می کند که موتو واچ 100 دارای صفحه نمایش 1.3 اینچی LCD با وضوح 360 در 360 پیکسل است. همچنین این ساعت دارای قاب چرخان یا قاب چرخشی نیست. این ساعت هوشمند دارای باتری 355 میلی آمپر ساعتی است و دارای بلوتوث نسخه 5.0 است.

Moto Watch 100 دارای مجموعه استانداردی از ویژگی های سلامت و تناسب اندام است. اینها شامل ردیابی خواب، گام شمار، پایش ضربان قلب و اندازه گیری سطح اکسیژن خون است. این دستگاه دارای GPS داخلی نیز خواهد بود. بنابراین لازم نیست همیشه از گوشی هوشمند خود برای دنبال کردن مسیر دقیق استفاده کنید.

به روز رسانی Wear OS 3.0 با کدام سری از چیپست ها سازگار خواهد بود؟

وزن این ساعت هوشمند نیز حدود 29 گرم خواهد بود. ابعاد آن 42 × 46 × 11.9 میلی متر و عرض بند آن 20 میلی متر است. افشای اطلاعات قبلی نشان داده است که بدنه ساعت هوشمند از آلومینیوم ساخته شده و دارای مقاومت 5ATM (مقاومت در برابر فشار آب تا عمق 50 متری) است.

مشخصات و رندرهای Motorola Moto Watch 100

به گزارش سایت اطلاع رسانی gsmarena، هنوز هیچ خبری در مورد تاریخ عرضه موتورولا موتو واچ 100 وجود ندارد. نظر شما در این مورد چیست؟ آیا قصد خرید چنین ساعت هوشمندی را دارید؟ به نظر شما مشخصات این ساعت هوشمند برای شنا مناسب خواهد بود؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا