اخبار فناوری

مشخصات هدفون OnePlus Buds 2 Pro و تاریخ عرضه مشخص شد

OnePlus یکی از بازیگران پیشرو در زمینه فناوری است که محصولات قدرتمند و شگفت انگیزی را ارائه می دهد. این شرکت در زمینه محصولات صوتی نیز حرف های زیادی برای گفتن دارد. حال به نظر می رسد که مشخصات هدفون OnePlus Buds 2 Pro و تاریخ عرضه آن مشخص شده است. در تداوم با مایفون مگ بیا

مشخصات هدفون OnePlus Buds 2 Pro و تاریخ عرضه مشخص شد

بر اساس گزارش‌ها، زمان‌بندی و مشخصات OnePlus Buds Pro 2 TWS مشخص شده است. این هدفون قبلا وارد فاز تولید شده بود. Buds Pro TWS به طور رسمی در جولای 2021 عرضه شد. هدفون پرچمدار وان پلاس TWS اکنون بیش از یک سال از عمر آن می گذرد. بنابراین، طبق گزارش‌ها، این شرکت برای راه‌اندازی جانشین Buds Pro آماده می‌شود.

مشخصات ایرفون Buds 2 Pro One Plus

جدیدترین مشخصات هدفون OnePlus Buds Pro 2 TWS به صورت آنلاین منتشر شده است. ماه گذشته، افشاگری به نام Steve Hammerstoffer مشخصات محصول صوتی آینده به همراه قیمت احتمالی آن را فاش کرد. اکنون، یک افشاگر به نام Mukul Sharma جزئیاتی را در مورد جدول زمانی انتشار Buds Pro 2 به اشتراک گذاشته است.

مشخصات و زمان‌بندی انتشار OnePlus Buds Pro 2
تولید هدفون های سری Buds Pro 2 TWS در چندین منطقه آسیا و اروپا آغاز شده است. ناشر این اطلاعات ادعا می کند که Buds Pro 2 TWS در کنار گوشی هوشمند OnePlus 11 عرضه خواهد شد. Buds Pro 2 از همان طراحی ساقه مانند داخل گوش مانند مدل قبلی خود استفاده خواهد کرد. بنابراین، احتمالا دارای سرهای سیلیکونی خواهد بود. این دستگاه صوتی می تواند هر دو درایور صوتی 11 و 6 میلی متری داشته باشد.

مشخصات ایرفون Buds 2 Pro One Plus

با توجه GizChinaمانند اکثر پرچمداران TWS، هدفون Buds Pro 2 از ANC پشتیبانی می کند. هدفون OnePlus TWS از حذف نویز تطبیقی ​​تا 45 دسی بل پشتیبانی می کند. علاوه بر این، Buds Pro 2 به طور خودکار شدت حذف نویز را بر اساس میزان نویز محیط تنظیم می کند. این محصول صوتی دارای سه میکروفون خواهد بود که در مقایسه با OnePlus Buds Pro اصلی، تماس های صوتی بهتری را ارائه می دهد.

علاوه بر این، Buds Pro 2 می تواند صدای فضایی را با کدک صوتی LHDC 4.0 پشتیبانی کند. این هدفون TWS می تواند 38 ساعت عمر باتری را با ANC خاموش ارائه دهد. با این حال، با روشن بودن ANC، هدفون حدود 22 ساعت دوام می آورد. انتظار می رود جزئیات بیشتر در مورد هدفون TWS آینده OnePlus به زودی به صورت آنلاین منتشر شود. انتظار می رود وان پلاس در سه ماهه اول سال 2023 Buds Pro 2 را معرفی کند. نظر کاربران مایفون مگ در مورد آن چیست؟ !

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا