اخبار فناوری

مشخصات شیائومی 13 پرو فاش شد: استفاده از سنسور 1 اینچی 12S Ultra در مدل Pro

انتظار می رود شیائومی 13 و شیائومی 13 پرو تا قبل از پایان سال جاری به طور رسمی معرفی شوند و احتمالاً جزو اولین گوشی هایی هستند که از تراشه پرچمدار آینده کوالکام اسنپدراگون 8 استفاده می کنند. حال به تازگی مشخصات احتمالی شیائومی 13 پرو منتشر شده است که از مهمترین جزئیات آن می توان به استفاده از سنسور دوربین 1 اینچی سونی IMX989 با وضوح 50 مگاپیکسل برای لنز اصلی آن اشاره کرد.

مشخصات شیائومی 13 پرو

با توجه به رابطه نزدیک شیائومی با کوالکام، جای تعجب نیست که این شرکت یکی از اولین سازندگان گوشی های اندرویدی است که دستگاهی را با تراشه نسل دوم اسنپدراگون 8 کوالکام راه اندازی کرده است. انتظار می رود شیائومی 13 و شیائومی 13 پرو در ماه نوامبر یا دسامبر رونمایی شوند. با این حال، به تازگی فاش شده مشخصات مدل پرو را فاش کرده است.

همانطور که افشاگر اعلام کرد، یوگش برار، به اشتراک گذاشته شد، شیائومی 13 پرو با صفحه نمایش 6.7 اینچی LTPO 2K ارائه می شود. پنل این دستگاه نیز احتمالا AMOLED با نرخ رفرش 120 هرتز خواهد بود.از دیگر مشخصات داخلی این گوشی می توان به تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 با 12 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی اشاره کرد.

مشخصات شیائومی 13 پرو

مشخصات شیائومی 13 پرو

از نظر دوربین، شیائومی 13 پرو از سنسور 1 اینچی Xiaomi 12S Ultra یعنی IMX989 استفاده می کند. علاوه بر این، همانند 12 Pro، سنسورهای 50 مگاپیکسلی برای لنزهای اولترا واید و تله فوتو تعبیه خواهد شد، در حالی که در جلوی گوشی شاهد استفاده از دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی هستیم. شیائومی 13 پرو به همکاری این شرکت با لایکا که در اوایل سال جاری با سری شیائومی 12 اس آغاز شد، ادامه خواهد داد. برای این گوشی باید از تراشه تصویربرداری داخلی Xiaomi Surge C2 نیز استفاده شود.

در نهایت، انتظار می رود شیائومی 13 پرو با رابط کاربری MIUI 14 مبتنی بر اندروید 13، باتری 4800 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ 120 واتی و تراشه شارژ داخلی Surge P2 شیائومی عرضه شود. به نظر می رسد شیائومی در حال حاضر علاقه ای به تجهیز گوشی های پرچمدار خود به فناوری شارژ جدید 210 واتی خود ندارد.

نظر شما در مورد مشخصات شیائومی 13 پرو چیست؟



محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا