اخبار فناوری

مشخصات ریل می 9i فاش شد: نمایشگر 90 هرتزی و اسنپدراگون 680

انتظار داریم سری Realme 9 در ژانویه 2022 (اواسط دسامبر تا اوایل فوریه) با حداقل چهار مدل در دسترس باشد. یکی از این مدل ها Realme 9i است. مشخصات کلیدی فیلم 9i اکنون از طریق ThePixel.vn فاش شده است. این اطلاعات توسط یک افشاگر نیز تایید شده است. بنابراین احتمالاً با اطلاعات موثق روبرو هستیم.

Riley 9i احتمالا یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی دارد

همانطور که گفتیم، یک نشریه ویتنامی مشخصات کلیدی فیلم 9i را منتشر کرد. منبع ادعا می کند که گوشی هوشمند تراشه شده است اسنپدراگون 680 مجهز خواهد شد. این تراشه یک چیپست 6 نانومتری 4G است. اگر تا به حال نام این پردازنده را نشنیده اید، باید گفت که این تراشه یکی از آخرین چیپست های کوالکام است که چند هفته پیش با SD 695 و SD 480+ رونمایی شد. اسنپدراگون 680 دارای هسته های Kryo 265 و پردازنده گرافیکی Adreno 610 است.

قرقره رندر 9i

مطابق با گزارش GSMArena، رله 9i نمایشگری با فرکانس 90 هرتز خواهد داشت همانطور که تراشه به کار رفته در این محصول نشان می دهد، با یک گوشی هوشمند میان رده و مقرون به صرفه روبرو هستیم. بنابراین ریلمی به احتمال زیاد از پنل LCD برای نمایش این دستگاه استفاده خواهد کرد. رندرهای منتشر شده از Realme 9i آنها ماژول دوربین سه گانه را در پشت این گوشی هوشمند به ما نشان می دهند.

برخی معتقدند سنسور اصلی دوربین گوشی های هوشمند دارای وضوح 50 مگاپیکسلی خواهد بود. علاوه بر این، دوربین سلفی این دستگاه نیز مانند بسیاری از گوشی های اندرویدی در سوراخ پانچ و در نیمه سمت چپ بالای صفحه نمایش قرار دارد.

خروجی رندر Realme 9i: مشابه Realme GT Neo 2

انتظار می رود سری 9 رایلی حداقل سه گوشی هوشمند دیگر به جز Realme 9i داشته باشد. این گوشی ها شامل Riley 9، Riley 9 Pro و Riley 9 Pro Plus / Pro Max هستند. تاکنون، این اطلاعات تنها چیزی است که در مورد Realme 9i می دانیم. اگر اطلاعات جدیدی ارسال می کنید، حتما آن را با خود بیاورید ?? به اشتراک خواهیم گذاشت.

نظر شما در مورد فیلم 9I چیست؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا