اخبار فناوری

مشخصات ذنفون 10 ایسوس و تاریخ عرضه آن فاش شد

گوشی هوشمند کامپکت ایسوس از سال گذشته زنفون 9 در بازار جهانی عرضه می شود. این گوشی هوشمند با استقبال خوبی از سوی مصرف کنندگان مواجه شده است. این دستگاه مجهز به نمایشگر 5.9 اینچی AMOLED با وضوح FullHD+ بود. و قدرت پردازشی خود را به لطف تراشه قدرتمند نسل اول اسنپدراگون 8 پلاس تامین کرد. ایسوس 16 گیگابایت رم و 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی برای Zenfone 9 در نظر گرفته است. حال گزارش جدیدی مشخصات Asus Zenfone 10 را فاش کرده است. به نظر می رسد این نسل دیگر یک گوشی هوشمند جمع و جور نخواهد بود!

گوشی ASUS Zenfone 10 در سه ماهه چهارم سال 2023 معرفی خواهد شد

به گفته پرایس بابا، گوشی هوشمند ایسوس زنفون 10 (شماره مدل AI2302) یک گوشی پرچمدار با صفحه نمایش 6.3 اینچی AMOLED خواهد بود. گفته می شود نمایشگر این دستگاه رفرش ریت 120 هرتز خواهد داشت.این گوشی هوشمند دارای تراشه پرچمدار است. اسنپدراگون 8 نسل 2 مجهز است انتظار می رود این دستگاه دارای 16 گیگابایت رم باشد. ذنفون 10 احتمالا 256 و 512 گیگابایت حافظه داخلی خواهد داشت. از دیگر مشخصات ایسوس زنفون 10 می توان به باتری 5000 میلی آمپری با ظرفیت بالا و پشتیبانی از شارژ سریع 67 واتی اشاره کرد.این گوشی هوشمند به سیستم خنک کننده مایع نیز مجهز است.

زنفون 9

مانند گیزموچینا Zenfone 10 به طور پیش فرض به نسخه سیزدهم اندروید مجهز می شود. مشخصات این گوشی هوشمند در بخش دوربین جذاب به نظر می رسد. انتظار داریم این دستگاه دارای دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال باشد. این دستگاه مانند نسل قبلی خود دارای استاندارد IP68 بوده و در برابر نفوذ آب و گرد و غبار مقاوم خواهد بود. انتظار می رود ذنفون در سه ماهه چهارم سال 2023 معرفی شود.

صفحه نمایش بزرگ زنفون 10 خریداران بیشتری را جذب خواهد کرد

تمام اطلاعات منتشر شده هنوز در سطح شایعات است و به طور رسمی تایید نشده است. اما در صورت صحت گزارش های اخیر، شاهد خروج سری زنفون از دسته گوشی های کامپکت خواهیم بود. در واقع، اکثر مشتریان صفحه نمایش های بزرگ را ترجیح می دهند. و صفحه نمایش های کوچک فقط برای کاربران خاصی جذاب خواهد بود. به نظر می رسد که صفحه نمایش 6.3 اینچی زنفون 10 ممکن است خریداران بیشتری را به خود جذب کند.

ایسوس زنفون 9 با اسنپدراگون 8 پلاس نسل اول به طور رسمی در یک بسته جمع و جور معرفی شد.

نظر شما در مورد گوشی های سری زنفون ایسوس چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا