اخبار فناوری

مشخصات دوربین اولترا شیائومی 13 به طور رسمی تایید شد: لنز اصلی با دیافراگم متغیر و سه سنسور 1/2.51 اینچی

تاکنون شیائومی توانسته است شیائومی 13 اولترا تا حد زیادی آن را مخفی نگه داریم و ما فقط شاهد نشت گهگاهی برخی از مشخصات اولیه دستگاه در هفته های اخیر بوده ایم. به عنوان مثال، ما می‌دانستیم که این گوشی در سال جاری دارای چهار دوربین در پشت خود خواهد بود و حسگر 1 اینچی 50 مگاپیکسلی Sony IMX989 را برای لنز اصلی خود حفظ خواهد کرد. اکنون با انتشار یک پوستر رسمی، مشخصات کامل دوربین Xiaomi 13 Ultra تایید شده است و می گوید که علاوه بر سنسور اصلی 1 اینچی با دیافراگم متغیر، سه 50 1/2 مگاپیکسلی دیگر 0.51 اینچی سنسورهای IMX858 برای لنزهای فوق عریض، مزایای تله فوتو 3 برابری و پریسکوپ 5 برابری.

مشخصات دوربین اولترا شیائومی 13

در یک پست رسمی در شبکه اجتماعی Weiboاین شرکت فاش کرد که علاوه بر سنسور 50 مگاپیکسلی Sony IMX989 که در مدل‌های 12S Ultra و 13 Pro استفاده کرده است، 13 Ultra از سه سنسور 50 مگاپیکسلی سونی IMX858 نیز استفاده می‌کند. این پوستر همچنین برخی از ویژگی های پیشرفته کاهش نویز و قابلیت های HDR بهتر را نشان می دهد.

قبلاً حسگر جدید IMX858 را در Honor Magic 5 Pro دیده‌ایم که در لنز فوق‌واید و پریسکوپیک آن استفاده شده است. با این حال، 13 Ultra از IMX858 برای هر سه لنز فوق عریض، 3x تله فوتو و 5x پریسکوپ استفاده خواهد کرد.

مشخصات دوربین اولترا شیائومی 13

مشخصات دوربین اولترا شیائومی 13

بنابراین، به طور خلاصه، شیائومی 13 اولترا با وجود اعمال برخی بهبودها مانند دیافراگم متغیر برای لنز اصلی و برخی رگرسیون ها مانند سنسور کوچکتر برای لنزهای فوق عریض و پریسکوپ خود، در نهایت به یک دوربین همه کاره تر تبدیل شده است. .

دیافراگم متغیر به کاربران امکان می دهد دیافراگم دوربین اصلی را از f/1.9 عریض به f/4.0 بسیار کوچکتر تغییر دهند. مشخص نیست که آیا دیافراگم واقعاً مانند گوشی های جدید سری Mate و P هوآوی متغیر است یا اینکه می تواند روی این دو مقدار متوقف شود.

با این حال، بهبود در نرم افزار و عکاسی محاسباتی باید به میزان قابل توجهی به کیفیت تصاویر ثبت شده توسط این گوشی هوشمند کمک کند.

نظر شما در مورد مشخصات دوربین Xiaomi 13 Ultra چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا