اخبار فناوری

مشخصات احتمالی Pixel 7a محصولات میان رده گوگل را بالاتر از Pixel 6a قرار می دهد.

گوگل در کنار پرچمداران خود، همیشه یک نسخه میان رده برای پوشش قسمت میانی بازار عرضه کرده است. اگر دقت کنید، هر نسل پیشرفت های خوبی در مشخصات میان رده به همراه دارد. در نتیجه، به نظر می رسد که مشخصات احتمالی پیکسل 7a محصولات میان رده گوگل را بالاتر از پیکسل 6a خواهد برد. با مایفون مگ بیا

مشخصات احتمالی Pixel 7a محصولات میان رده گوگل را بالاتر از Pixel 6a قرار می دهد.

اولین سری میان رده پیکسل، Pixel 3a و Pixel 3a XL، در سال 2019 عرضه شدند. این دستگاه ها به مصرف کنندگان خود این فرصت را می دهند که یک تلفن دوربین مناسب با قیمت عالی داشته باشند. البته هر دوی این دستگاه ها بدنه پلاستیکی داشتند و کسانی که گوشی را خریدند با قابلیت های پردازش تصویر گوگل در دوربین دستگاه و قیمت مقرون به صرفه آن طرف شدند.

گوگل بالاخره تصمیم گرفت گزینه بزرگتر XL را برای گوشی های میان رده خود کنار بگذارد. زیرا 4a، 4a (5G)، 5a و 6a را بدون نسخه بزرگتر عرضه کرد. اکنون شاهد افشای برخی مشخصات فنی Pixel 7a هستیم، از جمله اطلاعاتی از افشاکننده جدید توییتر Kuba Wojciechowski. کوبا، مانند برخی دیگر از افشاگران، معتقد است این دستگاه که در ابتدا Pixel 7 Ultra است، در واقع Pixel 7a است.

مشخصات احتمالی Pixel 7a

Wojciechowski اشاره می‌کند که پس از کندوکاو در فایل درایور دوربین، متوجه شد که تنظیمات دوربین برای Lynx اکنون Pixel 22 Mid-range نامیده می‌شود، در مقابل Pixel 22 Premium برای Pixel. 7 و Pixel 7 Pro. یک سرنخ بزرگ دیگر در اینجا وجود دارد و آن احتمالاً سنسور 50 مگاپیکسلی GN1 سامسونگ است که در ابتدا توسط توسعه دهنده در تنظیمات دوربین دستگاهی به نام Lynx (به احتمال زیاد Pixel 7a) مشاهده شد.

کوبا می‌گوید که از سنسور 50 مگاپیکسلی در طول آزمایش برای تأیید قرار گرفتن دو سنسور جدید در میان‌رده استفاده شده است. بنابراین دو سنسور تصویری که اکنون برای این دستگاه لیست شده اند عبارتند از “l10_wide” (IMX787) و “l10_UW” (IMX712). این بدان معناست که Pixel 7a دارای تنظیمات دوربین دوگانه در پشت دستگاه با دوربین عریض و دوربین فوق عریض خواهد بود. Wojciechowski اشاره کرد که هیچ لنز تله فوتو در لیست نیست.

مشخصات احتمالی Pixel 7a

به گزارش خبرگزاری PhoneArenaاو همچنین گفت که IMX787 یک ارتقاء بزرگ نسبت به IMX363 قدیمی است و باید 7a را به انتخاب بهتری برای کیفیت دوربین میان رده تبدیل کند. همچنین می گوید که پنل 1080p توسط سامسونگ ساخته خواهد شد و دارای نرخ رفرش 90 هرتز خواهد بود.برای مقایسه، نمایشگر پیکسل 6a دارای نرخ رفرش 60 هرتز است.

Project Lynx (احتمالاً Pixel 7a) اولین دستگاه با تراشه Google Tensor خواهد بود که دارای بلوتوث WCN6740 کوالکام و تراشه Wi-Fi است. ما ترجیح می‌دهیم تراشه Tensor از مودم 5G کوالکام استفاده کند، اما شایعه شده است که برای آینده تراشه‌های گوگل. Pixel 6a در جولای گذشته عرضه شد و احتمالاً Pixel 7a تا سال آینده رونمایی نخواهد شد. نظر شما در مورد مشخصات احتمالی کاربر Pixel 7a چیست؟ آیا گوگل با چنین دستگاهی می تواند به رقیب جدی سامسونگ در بازار میان رده تبدیل شود؟!

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا