اخبار فناوری

مشخصات احتمالی Honor 80 GT دوربین اصلی 54 مگاپیکسلی را نشان می دهد

دو روز پیش در مایفون مگ برای شما نوشتیم که تاریخ معرفی Honor 80 GT و تبلت جدید این برند شناسایی شده و باید برای آن علامت 5D 1401 بزنید. مشخصات احتمالی آنر 80 GT امروزی دوربین اصلی 54 مگاپیکسلی را نشان می دهد.

مشخصات احتمالی Honor 80 GT

همانطور که از تیزرها مشخص است، مدل GT سری آنر 80 در طراحی متفاوت با مدل های معمولی این خانواده خواهد بود. ادای احترام به تصمیم گرفت برای کاهش هزینه ها قطعات بدن را از پلاستیک بسازد.

همچنین گفته می شود این دستگاه دارای دوربین اصلی 54 مگاپیکسلی سونی است IMX800 است. از همین سنسور در سری Honor 70 در اوایل سال جاری استفاده شد. چند روز پیش با مشاهده لیست 3C مشخص شد که این گوشی با پشتیبانی از شارژ سریع 66 واتی عرضه خواهد شد.

ما این انتظار را داریم Honor 80 GT دارای صفحه نمایش OLED با نمایشگر سوراخ پانچ برای دوربین سلفی است. این صفحه نمایش تخت دارای رزولوشن FHD+ و نرخ تازه سازی 120 هرتز است.

گوشی جدید آنر

گوشی جدید آنر

از طرفی تیزرهای رسمی بخشی از طراحی Honor 80 GT را نشان می دهد. این گوشی در دو رنگ و نسخه ویژه عرضه خواهد شد.

Honor حضور چیپست Qualcomm Snapdragon 8 Plus Gen 1 را تایید کرده است. این دستگاه می تواند MagicOS 7 مبتنی بر اندروید 13 را ارائه دهد.

گفته می شود این دستگاه حدود 430 دلار قیمت دارد و اگر این درست باشد، Honor 80 GT ممکن است یکی از بهترین گوشی های هوشمند پرچمدار موجود باشد.

نطر شما چی هست؟ آیا منتظر این محصول Honor هستید؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا