اخبار فناوری

مراسم رونمایی از iQOO 11 به 17 دسامبر موکول شد + تیزر

به دلیل درگذشت جیانگ زمین، دبیر کل سابق حزب کمونیست چین و به احترام وی، شرکت های چینی تصمیم گرفتند مراسم معارفه خود را به تعویق بیندازند. آیکو، مراسم رونمایی از iQOO 11 لغو شد و شیائومی نیز عرضه سری Xiaomi 13 را به تعویق انداخت.

اینستاگرام Aiko از تعویق مراسم رونمایی iQOO 11 خبر داد.

iQOO قرار بود در 2 دسامبر (امروز) و از دو گوشی یک رویداد برگزار کند iQOO 11 و iQOO Neo7 SE را رونمایی کرد. حالا حساب کاربری iQOO اندونزی با انتشار پیامی از تعویق مراسم رونمایی iQOO 11 خبر داده است. این رویداد برای 8 دسامبر (پنجشنبه 17 دسامبر) برنامه ریزی شده است.

تصویر منتشر شده توسط اینستاگرام آیکو اندونزی

همانطور که در ابتدا گفته شد، قرار بود iQOO Neo 7 SE امروز رونمایی شود. متاسفانه در پست جدید اینستاگرام آیکو اندونزی به این گوشی اشاره ای نشده است. سایت اینترنتی GSM Arena اما او معتقد است که گوشی هوشمند نیز با iQOO 11 در 8 دسامبر معرفی خواهد شد. کوالکام در اقدامی جالب پست اینستاگرام آیکو را بازنشر کرد. اتفاقی نیست! زیرا iQOO 11 یکی از اولین گوشی های هوشمند با تراشه پرچمدار است اسنپدراگون 8 نسل 2 خواهد بود.

همچنین تایید شده است که گوشی هوشمند iQOO Neo 7 SE از تراشه MediaTek Dimension 8200 استفاده خواهد کرد. Aiko همچنین تیزری منتشر کرد که به تاریخ رویداد جدید این شرکت (8 دسامبر) اشاره می کند. جالب اینجاست که iQOO 11 و Neo 7 SE در سایت خرید آنلاین ویوو چین فهرست شده اند. اما با زدن لینک این صفحات به تماشای تیزر منتشر شده هدایت می شوید.

مشخصات گوشی هوشمند Aiko 10 چه بود؟

تراشه Aiko 10 اسنپدراگون 8 پلاس نسل اول a این گوشی مجهز به نمایشگر 6.7 اینچی AMOLED 120 هرتزی با رزولوشن FullHD+ است. گران ترین نسخه این دستگاه از 12 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی بهره می برد. سه لنز دوربین در پشت iQOO 10 دیده می شود. دوربین اصلی دارای وضوح 50 مگاپیکسل است. و در کنار آن یک لنز تله فوتو 12 مگاپیکسلی قرار دارد. دوربین سوم فوق عریض است و وضوح 13 مگاپیکسلی دارد.

طراحی احتمالی iQOO 11 5G راه اندازی دوربین سه گانه با تراشه V2 را نشان می دهد

نظر شما در مورد محصولات شاخص Aiko چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا