اخبار فناوری

مدیر عامل هواوی می گوید آیفون اپل بیشتر از گوشی های هواوی آسیب دیده است

ادعاهای اخیر هواوی کمی بحث برانگیز است. به عنوان مثال، هفته گذشته ما این را شنیدیم هواوی ادعا می کند گوشی های جدید این شرکت باعث کاهش فروش آیفون می شود. اخیراً مدیر عامل هواوی گفته است که آیفون اپل بیشتر از گوشی های هواوی آسیب دیده است.

آیا آیفون های اپل بیشتر از گوشی های هواوی آسیب دیده اند؟ !

ریچارد یو، مدیرعامل هوآوی اخیراً در انجمن EV100 در چین گفت که میزان خرابی هواوی تنها کسری از اپل است که نشان دهنده تغییر قابل توجهی در سیستم مدیریت کیفیت این شرکت است. زمانی که او برای اولین بار شرکت را تحویل گرفت، میزان شکست هواوی بسیار بیشتر از اپل بود، اما او می‌گوید که اکنون وضعیت برعکس شده است.

انتظار می رود ادامه سرمایه گذاری هواوی در تحقیق و توسعه که 25.1 درصد از درآمد سالانه آن در سال 2022 را به خود اختصاص دهد، این شرکت را قادر می سازد تا به گوشی های هوشمند با کیفیت بالا و تجربه مشتری بهتری دست یابد.

تمرکز این شرکت بر کیفیت و مصرف کننده توسط یو چنگدونگ، مدیر عامل گروه کسب و کار مصرف کننده هوآوی مورد تاکید قرار گرفت. او گفت که کیفیت بالاتر با سود بیشتر اولویت بالاتری برای هواوی است.

جدیدترین محصولات پرچمدار این شرکت یعنی خانواده هواوی پی 60 و گوشی تاشو هواوی میت ایکس 3آخرین تلاش این شرکت ارائه بهترین تجربه کاربری به مشتریان است. این دستگاه‌ها که به سیستم عامل HarmonyOS مجهز شده‌اند، سعی می‌کنند تجربه‌ای روان و روان را برای کاربر فراهم کنند.

از سوی دیگر، به‌روزرسانی‌های اخیر اپل باعث باگ و اختلال در iOS شده است. این موضوع چالش های اضافه کردن ویژگی های جدید به گوشی های هوشمند را برجسته می کند. در حالی که اپل ممکن است کمتر به نوآوری اهمیت دهد، این شرکت باید برای حفظ موقعیت خود در بازار به این مسائل بپردازد.

اگرچه مدیر عامل هواوی هیچ داده یا آمار مستندی برای ادعای خود ارائه نمی دهد، اما این ادعاها قابل اندازه گیری نیست. نطر شما چی هست؟ به نظر شما ادعای هواوی درست است؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا