اخبار فناوری

مدیرعامل Nothing هنگام بررسی آیفون 14 پرو نظر خود را در مورد این گوشی بیان می کند

شرکت هیچ چی من فقط یک مصاحبه جالب با مدیر عامل شرکت، کارل پی، و آخرین گوشی هوشمند اپل، آیفون 14 پرو انجام دادم. در این بررسی، کارل پی ادعا می کند که جزیره پویا آیفون یک ویژگی بیش از حد تبلیغاتی است و استفاده از آن به سرعت به یک ویژگی عادی تبدیل می شود.

بررسی مدیر عامل آیفون 14 پرو هیچ چیز

یکی از اعضای تیم محتوای Nothing یک آیفون 14 پرو را از اپل استور محلی خود خریداری کرد تا برای بررسی به مدیر عامل شرکت، کارل پی بدهد. او همچنین چند روزی از آیفون 14 پرو استفاده کرد تا این گوشی را بهتر بشناسد و بتواند به بهانه صداقت به این محصول امتیاز دهد.

پس از یک دوره آزمایشی استفاده از آیفون 14 پرو به عنوان یک تلفن ثانویه، کارل پی شروع به طراحی آن می کند. او با صحبت در مورد صفحه نمایش کپسولی سوراخ در یک گوشی در بالای صفحه، که “جزیره پویا” نامیده می شود، صحبت کرد. در حالی که Pei فکر می کند این یک حرکت طراحی هوشمندانه توسط اپل است. او همچنین فکر می‌کند که این ویژگی کمی بیش از حد و زیاده‌روی شده است.

همکار او سپس این مقایسه رایج را مطرح کرد که تلفن (1) مانند آیفون است. پی پاسخ داد که از این واقعیت کمی آزارش می دهد، اما می تواند مقایسه را در برخی جنبه ها، مانند دکمه های کناری، بپذیرد. البته، پشت این دو گوشی کاملاً متفاوت است، همانطور که مدیرعامل Nothing اشاره می کند، زیرا گوشی (1) دارای رابط نورپردازی Glyph در پشت است.

بررسی مدیر عامل آیفون 14 پرو هیچ چیز

بررسی مدیر عامل آیفون 14 پرو هیچ چیز

علاوه بر طراحی، پی در مورد صفحه نمایش، دوربین، تجربه سیستم عامل و قیمت صحبت می کند، جایی که او به تفاوت بین حاشیه سود دیوانه کننده اپل در آیفون 14 پرو و ​​هیچ چیز با تلفن اشاره می کند (1).

کارل پی در سخنان پایانی خود می گوید که آیفون 14 پرو با دوربین و عملکرد خود یکی از بهترین گوشی های بازار است. با این حال، اگر کاربران می‌خواهند متفاوت باشند و چیز جدیدی را امتحان کنند، Nothing Phone (1) باید انتخاب آنها باشد زیرا کمتر از نصف قیمت رقیب خود قیمت دارد و همچنان عملکرد عالی ارائه می‌دهد.

نظر شما در مورد بررسی آیفون 14 پرو CEO Nothing چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا