اخبار فناوری

مدیاتک دیمنسیتی ۹۲۰۰ پلاس رکورد شکست: ثبت بالاترین امتیاز در گیک بنچ!

مدیاتک دیمنسیتی ۹۲۰۰ پلاس خبرساز شده است. زیرا این تراشه امتیاز بالایی را در Geekbench V6 ثبت کرده است. به گفته افشاگر معروف اطلاعات، یعنی Digital Chat Station، چیپست پرچمدار آینده مدیاتک بالاترین امتیاز عملکرد چند هسته ای را بنچمارک Geekbench کسب کرده؛ با مایفون مگ همراه باشید تا به جزییات این خبر بپردازیم.

مدیاتک دیمنسیتی ۹۲۰۰ پلاس بالاترین امتیاز عملکرد چند هسته ای در گیک بنچ را ثبت کرد

مدیاتک دیمنسیتی ۹۲۰۰ پلاس بالاترین امتیاز عملکرد چند هسته ای در بنچمارک Geekbench را کسب کرده است. این تراشه در بخش تک هسته ای موفق به ثبت امتیاز ۲۱۲۱ و در بخش چند هسته، امتیاز ۵۶۵۵ را کسب کرده است. این میزان، از تمام رکورد های قبلی که توسط تراشه های اندرویدی ثبت شده، بیشتر است. پرچمدار آینده مدیاتک در پلتفرم AnTuTu نیز عملکرد عالی داشته است. با توجه به امتیازات ثبت شده توسط این تراشه، می‌دانیم که Dimensity 9200+ چیپست قدرتمندی خواهد بود.

امتیازات کسب شده توسط Dimensity 9200+

پردازنده مرکزی دیمنسیتی ۹۲۰۰ پلاس دارای ۸ هسته خواهد بود. CPU این تراشه از یک هسته‌ بسیار قدرتمند Cortex-X3 با فرکانس ۳.۳۵ گیگاهرتز، سه هسته بزرگ A175 با فرکانس ۳.۰ گیگاهرتز و چهار هسته کوچک A510 برخوردار است. immortalis-G715MC11 نیر به عنوان پردازنده گرافیکی این چیپست در نظر گرفته شده است. برخورداری از هسته قدرتمند Cortex-X3 با فرکانس ۳.۳۵ گیگاهرتز، یکی از دلایل عملکرد فوق العاده این تراشه در Geekbench است.

طبق اعلام رسمی مدیاتک، Dimensity 9200+ در تاریخ ۱۰ می معرفی خواهد شد. انتظار داریم این تراشه، باعث ایجاد هیجانی تازه در بازار گوشی‌ های هوشمند پرچمدار شود. با توجه به لیست بنچمارک ها، انتظار می رود iQOO Neo 8 Pro اولین گوشی هوشمندی باشد که از تراشه Dimensity 9200+ بهره می برد. البته کوالکام نیز در حال آماده سازی تراشه پرچمدار آینده خود است. همان طور که Gizmochina اشاره می‌کند، اسنپدراگون ۸ نسل ۳ کوالکام دارای معماری جدید و هسته اصلی قدرتمند ۳.۷ گیگاهرتزی خواهد بود. انتظار می‌رود که این تراشه، عملکرد بهتری نسبت به Dimensity 9200+ داشته باشد. البته که مشتاق هستیم تا عملکرد و تقابل این دو تراشه را ببینیم. و بدانیم که کدامیک از آن ها بر دیگری برتری خواهد داشت.

تاریخ رونمایی مدیاتک دیمنسیتی ۹۲۰۰ پلاس مشخص شد: بیستم اردیبهشت

 

نظر شما درباره تراشه های پرچمدار مدیاتک چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/04/29/%D9%85%D8%AF%DB%8C%D8%A7%D8%AA%DA%A9-%D8%AF%DB%8C%D9%85%D9%86%D8%B3%DB%8C%D8%AA%DB%8C-%DB%B9%DB%B2%DB%B0%DB%B0-%D9%BE%D9%84%D8%A7%D8%B3-%D8%B1%DA%A9%D9%88%D8%B1%D8%AF-%D8%B4%DA%A9%D8%B3%D8%AA-%D8%AB/

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا